AUTO DELOVI PRODAJA BEOGRAD
Auto delovi za Alfa Romeo su prisutni na našem lageru u preko 30 brendova pretežno evropskog porekla. Alfa Romeo delovi se odlikuju odličnim kvalitetom i možemo Vam garantovati najbolju cenu na tržištu. Na stanju i u našoj ponudi imamo preko 35 000 delova za sve modele Alfa Romeo automobila.
U ponudi su novi Alfa Romeo auto delovi za modele 145, 146, 156, 159, 33, Giulietta, Giulia, Mito. Pozovite našu Alfa Romeo korisničku podršku i ostvarite popuste do 38% !!!
SVI ALFA ROMEO DELOVI NA JEDNOM MESTU
Kako pronaći odgovarajući deo ?
Alfa Romeo delovi se pronalaze pomoću programa koji su specijalizivani za ovu marku vozila. Naša prodajna služba raspolaže sa ovakvim programima i možemo pronaći Alfa delove i sve njihove karakteristike.
Kako poručiti Alfine delove?
Jednostavno! Ukoliko nemate odgovarajuće programe kojima možete pronaći tačan deo za Alfa Romeo auto možete pozvati našu korisničku podršku. Tu možete dobiti informacije koji Alfa Romeo delovi odgovaraju za Vaš automobil.
Alfa Romeo delovi cena i lager?
U svakom trenutku na našem lageru se nalazi preko 40000 Alfa Romeo autodelova. Pozovite nas i dobićete najbolju cenu na našem tržištu Srbije. Zastupamo preko 30 kvalitetnih i proverenih brendova iz Evrope. Takođe u ponudi imamo i originalne Alfa Romeo delove.
Isporuka Alfinih delova?
Auto delovi Alfa Romeo se isporučuju kuriskim službama na teritoriji cele Srbije. Isporuka paketa je od 1-2 radnih dana.
Da li su polovni auto delovi Alfa Romeo pouzdani?
Kupovinom polovnih auto delova na auto otpad placevima za Alfa vozila možete dovesti sebe u neprijatne a nekaade i nebezbedne situacije. Alfa Roemo polovni delovi se skidaju sa automobila koji su prethodno imali velike pređene kilometraže.
U našoj online prodavnici se nalaze novi auto delovi Alfa za modele 145, 146, 156, 159, 33, Giulietta, Giulia, Mito po najpovoljnijim cenama.
PONUDA DELOVA
Šta predstavlja naziv ALFA?
Alfa se ne odnosi na mesto, pa čak ni na ime, to je akronim za „Anonima Lombarda Fabbrica Automobili“, što u prevodu znači Lombardska fabrika automobila.
Šta predstavlja naziv ROMEO
Tokom Prvog svetskog rata proizvođači automobila pomagali su u proizvodnji zaliha za svoje zemlje. Alfa nije imala sredstava za promenu, pa je u pomoć ušao Nicola Romeo. On je kupio kompaniju i ponovo je brendirao dodavanjem svog imena.
Šta predstavlja logo Alfa romeo
Alfa Romeo odaje počast Milanu. Leva strana krsta potiče od milanskog grba, dok desna strana, zmija, potiče od grba porodice Visconti. Visconti su bili bivši vladari Milana.
Alfa Romeo oduševljava vozače od 1910. Osnovana u Italiji prvobitno kao „ALFA“ (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) geneza marke leži u odluci Cavalier Uga Stelle da preuzme francusku fabriku automobila na periferiji Milana. U roku od 12 meseci, prvi automobil kompanije – 24 KS – okrenuo je glavu na događajima poput trke izdržljivosti Targa Florio. U roku od 10 godina njihovi automobili su dominirali evropskom auto -scenom. HP 24 se zatim transformisao u ALFA 20-30 KS, a između oba modela proizvedeno je 680 vozila.
Kao i kod mnogih njihovih savremenika, početak Prvog svetskog rata prekinuo je proizvodnju vozila. Godine 1915. Nicola Romeo, inženjer i preduzetnik, preuzeo je posao i ponovo postavio fabriku za proizvodnju vojne opreme za ratne napore. Municija, avionski motori i druge komponente zasnovane na postojećim automobilskim motorima kompanije proizvedene su u fabrici što je imalo znatno veći otisak.
OSTVARITE POPUSTE DO 38%
Akcijske cene i popusti u našoj prodavnici
Nakon rata, Romeo je uložio svoj profit i kupio pogone lokomotiva i željezničkih vagona u Saronnu, Rimu i Napulju koji su asimilirani pod imenom ALFA.
Proizvodnja automobila je nastavljena u fabrici godinu dana nakon završetka rata, 1919. Godine 1920. ime kompanije je promenjeno u Alfa Romeo lansiranjem Torpeda 20-30 KS, koji je postao svetski poznat kao trkački automobil brend nastavlja da uspešno proizvodi drumske i trkačke automobile tokom 1920 -ih. Za to vreme niko drugi do Enzo Ferrari nije postao trkački vozač za ALFA -u. Imao je uspehe na nekoliko događaja, uključujući i svoje najzadovoljnije na Pescari.
Do 1930 -ih, međutim, politički pejzaž se promenio u Italiji. Uspon Mussolinija omogućio je fašizmu da zauzme državu. Tada je Nicola Romeo napustio kompaniju – a vlada je preuzela vlast. Brend je u stvari postao nacionalni amblem.
Po završetku Drugog svetskog rata u fabrici je nastavljena proizvodnja. Ovo je bilo doba kontinuiranog sportskog uspeha na Grand Prik događajima, kao i velike kreativnosti koja je rezultirala objavljivanjem Giuliette 1954. godine. Ovo je bilo izvanredno i lepo izdanje automobila jer su bile dostupne i kupe i kabriolet verzije i postalo je omiljeno među Italijanima. Do ranih 1960 -ih napravljeno je preko 100.000 Giulietta, a uspeh brendova cementiran je širom sveta uvođenjem salona Giulia 1962. godine.
Početkom 1970 -ih, Alfa Romeo je promenila automobilski svet lansiranjem Alfasuda. Ovaj hečbek sa pogonom na prednje točkove pružio je iskustvo vožnje sportskim automobilom kako bi upotpunio njegov dinamičan izgled. To je nagovestilo dolazak modernog Alfa Romea-praktičnog, svakodnevnog automobila izuzetnih performansi i dizajna. Ovo se proširilo kroz drugu generaciju Giuliette, predstavljenu 1977. godine, i prvu ikada napravljenu turbo-dizel Alfa Romeo (Alfetta 2000 TD) 1979. godine, kao i limuzine u obliku klina iz osamdesetih, uključujući 33, 75 i 164.
Kako je milenijum stigao, Alfa Romeo je ažurirao svoju paletu modela automobilima koji su najavljivali vrhunski dizajn. 155 predstavljen 1992. godine obezbedio je italijansku titulu Superturismo iste godine i britansko prvenstvo u turizmu dve godine kasnije. Nakon toga je uslijedio Automobil godine 156 koji je osvojio 1998., GT 2003. i, što je najvažnije, zadivljujući 8C sportski automobil 2007. godine.
IZDVOJENI ARTIKLI
Alfa Romeo 145 (Tipo 930A) i Alfa Romeo 146 (930B) su mali porodični automobili koje je italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo proizvodio između 1994. i 2000. 145 je hatchback sa troja vrata i predstavljen je na sajmu automobila u Torinu 1994. godine. dok je 146 hečbek sa pet vrata, lansiran 1995. godine da zameni Alfu Romeo 33.
Alfa Romeo 156 (tip 932) je kompaktni izvršni automobil italijanskog proizvođača automobila Alfa Romeo. Predstavljen je 1997. na Salonu automobila u Frankfurtu kao zamena za Alfu Romeo 155. 156 je dobio pozitivan prijem, a sledeće godine osvojio je nagradu za Evropski automobil godine 1998. Limuzina 156 je prestala sa proizvodnjom u Evropi krajem 2005. godine, dok je K4 Crossvagon nastavio sa proizvodnjom do kraja 2007.
Alfa Romeo 159 (tip 939) je kompaktni izvršni automobil koji je proizvodila i prodavala Alfa Romeo između 2005. i 2011. Predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2005. godine, kao zamena za 156, 159 je koristio platformu GM/Fiat Premium, zajedničku sa Alfa Romeo Brerom i Spider -om, kao i konceptnim automobilima Kamal i Visconti.
Alfa Romeo 33 (tip 905 i 907) je mali porodični automobil koji je proizveo italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo između 1983. i 1995. S mehaničkog stanovišta to je u suštini bila evolucija njegovog prethodnika, Alfasuda, čiji su pod, šasija i pogon bili prenesen – iako sa modifikacijama ogibljenja i kočionog sistema. Ubrzo je lansirana Nissanova Alfa Romeo Arna koja nudi automobil slične veličine, ali po nižoj ceni.
Alfa Romeo Giulietta (Tip 940) je mali porodični automobil (C-segment) koji proizvodi i prodaje Alfa Romeo kao hečbek sa 5 vrata. Proizvodnja je počela krajem 2009. godine, a model je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi u martu 2010. U planu održivosti koji je prosleđen Vladi SAD -a u februaru 2009. godine, Chrisler (partner matične kompanije Alfa Romeo Fiat) izvestio je da će zamena 147 na tržište doći kao Milano i da bi se mogla izgraditi u SAD -u.
Alfa Romeo MiTo (Tip 955) je supermini sa troja vrata sa pogonom na prednje točkove, koji je dizajnirao Centro Stile Alfa Romeo i predstavljen 2008. godine u Castello Sforzesco u Milanu sa međunarodnim predstavljanjem na Britanskom sajmu automobila 2008. MiTo se prodavao u jednoj generaciji od 2008. do 2018. godine, deleći platformu Fiat Small sa Fiat Grande Punto. Proizvodnja je dostigla 265.000 u FCA -inoj fabrici Mirafiori.
Nekada proizvođači aftermarket delova nemaju u svom asortimanu određene Alfa auto delove. Tada je jedini izbor kupovina originalnih Alfa Romeo delova. Originalni delovi su u većini slučajeva skuplji i do dva, tri puta od delova iz aftermarket ponude. Svakako takvi delovi dolaze sa logom ALFA ROMEO i odaju nam sigurnost kupovine jer iza njih stoji renomirani proizvođač automobila. Originalne auto delove za Alfa Romeo vozila možete poručiti preko našeg Call centra. Trudimo se da rok isporuke bude što kraći i da Vam cena bude odgovarajuća.
Broj automobila u Srbiji svake godine raste, kao i ponuda auto delova u asortimanu. Na tržištu je sve više ALFA ROMEO autodelova u ponudi i online prodavnice moraju pratiti takav rast. Zato je veoma važno da ovakve prodavnice prate tehnološki razvoj u IT industriji i prilagođavaju se njenim potrebama. Programi koji se koriste za traženje ALFA delova postaju sve složeniji i zahtevaju određeno znanje prodavca. Veoma je važno da svaka prodavnica ima pristup ovim podacima kako bi lakše identifikovala sam rezervni deo. Auto delovi za Alfa Romeo se mogu pretraživati preko programa EPER. Naravno, postoje i prodavci koji moraju biti obučeni za takve programe. Ovo omogućava kupcima više podataka i lakši izbor, a samim tim i kupovinu na mreži.
Specifičnost prodaje ALFA ROMEO auto delova je u tome što ponekad nećete pronaći traženi deo i tada se poznavanje delova prodavca i njegova pomoć u izboru veoma cene. U tome se onlajn trgovci razlikuju i po znanju i iskustvu zaposlenih. Naša prodaja Alfa auto delova se zasniva na višegodišnjem iskustvu i prodaji preko 35000 različitih Skoda auto delova širom Srbije. Pozovite nas i iskoristite promocije koje imamo svakog meseca za auto delove Alfa Romeo.
POŠALJITE UPIT
AUTO DELOVI ALFA ROMEO