BLOG

Categories: Mercedes, Vesti iz auto industrije
mercedes eqs cena

Mercedes EQS novo predstavljeni električni SUV EKS nemačkog proizvođača automobila za tržište Severne Amerike i Evrope predstavlja mešavinu između vrhunskog luksuznog SUV-a koji radi na baterije i definisanja nove klase luksuznog segmenta koji će se ove godine naći u prodaji u SAD.

Pored toga što ima mesta za sedmoro, električni SUV ima off-road režim i posebne daske koje pomažu u smanjenju otpora. Mercedes-Benz EQS sedan je verovatno najraskošniji električni automobil ikada napravljen. Želite luksuz stare škole? Ima bogatstvo kože i Burmester sistem surround zvuka sa zasebnim kanalom za pojačalo za svaki zvučnik. Njegov opcioni Hiperscreen pokriva celu kontrolnu tablu na površini ekrana osetljivog na dodir. 

Mercedes EQS SUV izgleda da ima sve što obični EKS može da ponudi, samo u većoj ljusci. Dug domet vožnje, snaga i brzina, plus sav luksuz u unutrašnjosti koji očekujete od luksuznog nemačkog proizvođača automobila kao što je Mercedes. Koji će Mercedesu biti potreban ako želi da se takmiči sa drugim luksuznim električnim SUV-ovima, kao što su BMV iKs i Tesla Model Ks.

MERCEDES DELOVI – POPUST 38%

Mercedes EQS SUV je trenutno planiran za lansiranje kasnije ove godine, ali kada tačno nije objavljeno. Iako Mercedes ne govori o cenama i detaljima dometa za SAD, znamo da će njegov evropski domet biti „do 600 kilometara“ na osnovu VLTP standarda, što bi trebalo da učini da domet bude najveći na nijansi preko 300 milja u SAD ‘ strožije ocene EPA. Što se tiče cena, pa, redovni EKS počinje od nešto više od 100.000 dolara, tako da će SUV biti u sličnom rangu sa Teslinim Modelom Ks. Automobil će biti napravljen u SAD i dostupan ove jeseni, a možete pogledati video gore za celu priču.

Nema argumenta protiv činjenice da buduće tržište premijum EV-a u nastajanju postaje sve očiglednije savremenim proizvođačima automobila. Ključni igrači kao što je Tesla već su se upustili u segment SUV vozila sa Tesla Model Ks. Slično tome, BMV takođe ima iKs da bi dao žestoku konkurenciju novom Mercedesovom SUV-u EKS. Međutim, EKS SUV odiše elegancijom i luksuzom od glomaznog SUV-a dizajniranog da savlada bilo koji teren. Mercedes-Benz je predstavio novi SUV ovog aprila i spreman je za proizvodnju u novom pogonu proizvođača automobila u inostranstvu u Tuskalusi, Alabama, Sjedinjene Američke Države.

Mercedes EQS SUV: Dizajn i enterijer

Spolja, EKS SUV deli neke dizajnerske sličnosti sa standardnom EKS limuzinom, ali u mnogo većoj karoseriji. To je primetno na prednjoj strani sa farovima i lažnom rešetkom, mada su oba ovog puta malo više rastegnuta. Međutim, oblik ga čini mnogo sličnijim Mercedesu EKC, još jednom SUV-u u električnom portfelju nemačkih proizvođača automobila. Mercedes EQS SUV izgleda malo elegantnije, međutim, uprkos svojoj dodatnoj masi, iako ne možemo reći koliko je elegantan bez zvaničnog rezultata koeficijenta otpora. Mercedes je predložio da bi to mogao biti aerodinamičniji SUV u portfelju kompanije.

MERCEDES EQS SUV je primetno dugačak, meri 16,8 stopa od napred prema nazad, kao i 6,4 stopa širok i 5,6 stopa visok. Međuosovinsko rastojanje je takođe dugačko 10,5 stopa, isto kao i standardni EKS model. Visina se može podići za 25 mm ispod 50 mph, a kada dostignete 68 mph, smanjiće se za 10-15 mm da bi se smanjio otpor i poboljšala efikasnost, u zavisnosti od toga u kom režimu ste.

9

Categories: Bmw, Vesti iz auto industrije, Volkswagen
vw snabdevanje mikročopova, volkswagen kupovina mikročipova

Volkswagen je u prethodnom periodu bio prinuđen da otkaže smene u fabrikama zbog nedostatka mikročipova i kablova. 

Snabdevanje poluprovodnicima (mikročipova) neće se normalizovati do 2024. godine. Sve najave ovog proizvođača autombila da će se to desiti dosta brže sada su se pokazale kao nemogućim. Do tada će i dalje biti strukturno nedovoljno snabdevanje, rekao je šef finansija VV grupe Arno Antlic.

Sada je već izvesno da će u budućnosti biti još odlaganja isporuka Volkswagen modela iz fabrika širom Nemačke. Podsetimo, do sada je VV grupa  nekoliko puta bila prinuđena da obustavi proizvodnju u nekoliko fabrika, uključujući fabriku u Volfsburgu i fabrike električnih vozila u Cvikauu i Drezdenu u Nemačkoj, zbog nedostatka čipova.

VOLKSWAGEN DELOVI -POPUST U NAŠOJ PRODAVNICI

Predstavnici Volkswagen su rekli da će već ove godine biti olakšano snabdevanje mikročipova ali da će otežano snabdevanje potrajati sve do 2024 godine. Stabilizacija proizvodnje mikročipova se očekuje već ove godine ali se tražnja znatno uvećala. Proizvođači mikročipova pokušavaju da isporuče narudžbine sa zakašnjenjem od preko godine dana. Pretpostavlja se da će se uvećanjem proizvodnje dodtići nivo potražnje tek 2024 godine.

„Vidimo strukturnu nedovoljnu ponudu 2022. godine, koja će se verovatno donekle ublažiti u trećem ili četvrtom kvartalu“, rekao je Antlitz predstavnik VW grupe. „Situacija bi trebalo da se popravi 2023. godine, ali strukturni problem još uvek neće biti u potpunosti rešen.

Bmw kao i Volkswagen  ima problema u snabdevanju mikročipova

Generalni direktor BMV Grupe Oliver Zipse dao je slična predviđanja kao u VW grupi u intervjuu za novine Neue Zuercher Zeitung objavljenom u ponedeljak.

„Još uvek smo na vrhuncu nedostatka čipova“, rekao je Zipse. „Očekujem da ćemo početi da vidimo poboljšanja najkasnije sledeće godine, ali ćemo i dalje morati da se nosimo sa fundamentalnim nedostatkom 2023.

BMW je tokom svog godišnjeg brifinga za štampu sredinom marta rekao da očekuje da će nedostatak čipova trajati tokom 2022.

Za VW grupu dodatni problem predstavlja rat u Ukrajini. Fabrike Vw koje posluju u toj zemlji prinuđene su da često zatvaraju svoje pogone ili da ne rade uopšte. To se najviše oseća u proizvodnji žičanih sklopova koje se nejvećim delom proizvode tamo. Antlic je rekao da su pojedinačne fabrike VV grupe stalno prinuđene da otkazuju smene jer dobavljač ovog proizvođača automobila u Ukrajini radi samo u jednoj smeni.

BMW DELOVI -POPUST U NAŠOJ PRODAVNICI

„Oformili smo krizni tim i, u nekim slučajevima, prebacili količine na druge proizvodne pogone istih dobavljača. Međutim, alternativne lokacije nemaju nameru da dugoročno zamene proizvodna mesta u Ukrajini. Stojimo uz naše postojeće lokacije dobavljača u Ukrajini i pružimo podršku tamo gde možemo“, rekao je Antlic.

Energetska kriza

Veliki broj fabrika koje posluju u okviru VW grupe se snabdeva i elektrana koje pokreće ugalj. „Još nismo prešli. Ali trenutno smo u procesu prebacivanja. Trenutno elektrana na ugalj i dalje radi dok gasna elektrana jača. Veoma pažljivo pratimo šta dešava se u narednih nekoliko dana i nedelja. Trenutno nismo odlučili kada ćemo konačno ugasiti termoelektranu na ugalj.“

Veliki broj fabrika koje posluju u okviru VW grupe se snabdeva iz elektrana koje pokreće ugalj. „Još nismo prešli. Ali trenutno smo u procesu prebacivanja. Trenutno elektrana na ugalj i dalje radi dok gasna elektrana jača. Veoma pažljivo pratimo šta dešava se u narednih nekoliko dana i nedelja. Trenutno nismo odlučili kada ćemo konačno ugasiti termoelektranu na ugalj.“

Iz svega ovoga možemo očekivati da nas očekuje veoma nestabilno tržište novih automobila u Evropi. Volkswagen osim snabdevanja mikročipova ima i druge probleme u proizvodnji. Nadamo se da će se proizvodnja normalizovati jer potrebe tržišta svake godine rastu.

22

Categories: Fiat, Vesti iz auto industrije
fiat elektricni automobili, fiat prodaja elektricnih automobila

FIAT Elektricni automobili

Fiat elektricni automobili uskoro na tržištu Evrope. Fiat je najavio želju da prodaje samo električne automobile u Evropi posle 2027.

Fiat je najnoviji proizvođač automobila koji je najavio da želi da se oslobodi svog asortimana vozila na gorivo u Evropi. Tako je postavio je sebi veoma ambiciozan cilj kada to želi da postigne – za samo pet godina od sada, 2027 godine. Ova vest iz Fiata je stigla tokom Finansijskog izveštaja matične kompanije Stellantis za 2021. godinu, koji je takođe naveo planove elektrifikacije za 15 brendova grupe.

Stellantis, sada šesti najveći proizvođač automobila na svetu, najavio je da će lansirati novi EV sa oznakom Fiat 2022. ili 2023. godine. Time će broj električnih putničkih automobila u svojoj ponudi biti 2 – još neimenovani model i 500e. U celoj grupi trenutno je u ponudi ukupno 19 električnih vozila i postoje dodatni planovi elektrifikacije za sve brendove pod njenim okriljem.

FIAT ELEKTRICNI AUTOMOBIL POD NAZIVOM CENTOVENTI

Novi Fiat elektricni automobili je vrlo verovatno proizvodna verzija studije Centoventi, stilskog urbanog koncepta krosovera koji je debitovao na sajmu automobila u Ženevi 2019. To je prilično kompaktno vozilo, dužine oko 144,9 inča (3,68 metara) i najbolji način da se opiše kao futuristički ekvivalent današnjem modelu Panda na baterije.

FIAT DELOVI-NAJBOLJA PONUDA

U vreme predstavljanja Centoventi-ja, rečeno je da predstavlja prethodnu verziju Pande sledeće generacije, tako da možemo spekulisati da će Panda ponovo biti potpuno električna kada stigne novi model. Mogli bismo to još više proširiti i sugerisati da će se električna Panda najverovatnije voziti na Stellantis platformi, STLA Small, koja je u osnovi evolucija PSA EMP1 platforme (koja podržava čitav niz ICE i EV modela, uključujući Peugeot e-208).

Moraćemo da sačekamo i vidimo šta je Stelantis planirao za Fiat nakon lansiranja električne Pande. Nije objavljeno koliko će modela činiti Fiatovu potpuno električnu liniju za 2027.

20

Categories: Nekategorizovano
povećanje prodaje auto delova

Globalni trend prodaje robe preko interneta nastavlja se i ove godine. Povećanje prodaje auto delova prati takve trendove. Povećanje prodaje auto delova putem interneta povećano je u svim zemljama Evropske unije. U nekim zemljama skok prodaje u 2020. premašuje 35%. To je dovelo do toga da u nekim zemljama u kojima su Velika Britanija i Francuska vodeće ljudi kupuju u uslugama i prodavnicama.

Naravno izrada izrada web prodavnice nekada može biti veoma kompleksan posao koji zahteva veliko poznavanje materije. Povećanje prodaje auto delova u mnogome zavisi od tehničkih karakteristika sajta. 

Povećanje prodaje auto delova donosi nažalost i prodavce sumnjive robe i porekla

Ova vrsta kupovine je u stalnom porastu i stoga privlači zbog svog profita i prodavce koji prodaju robu sumnjivog porekla i kvaliteta. Kupci su ponekad prevareni ili dobijaju robu koja ne odgovara njihovim dimenzijama i kvalitetom. Da bi se zaštitili od takve prodaje, zakoni o zaštiti potrošača se brzo donose u mnogim zemljama, ali u mnogim slučajevima to ne funkcioniše u praksi.

U velikoj ponudi u kojoj je lako i loš proizvod predstaviti kao dobar, sve je više prodavaca koji žele da ostvare profit na lakši način ne razmišljajući o bezbednosti svojih kupaca i drugih učesnika u saobraćaju. Veoma je bitno da povećanje prodaje auto delova prati i bezbednost takve kupovine.

Ubrzan život i različite navike ljudi doveli su do potrebe da ljudi imaju dovoljno vremena za odmor i opuštanje. To je dovelo do toga da ljudi češće kupuju od svojih domova. Ovakav način kupovine je ispunjenje obaveza uz minimalan napor nakon napornog radnog dana. Ova vrsta kupovine važi i za oblast auto delova. 

Izrada online prodavnice se nametnula kao pravo rešenje  i sada je potpuno nezamisljivo da neka firma ne poseduje svoj online shop. Usluge su takođe počele da se prilagođavaju ovakvom načinu pružanja usluga svojim korisnicima i došlo se do toga da kupac želi da ima zakazani servis i delove. U svom rasporedu mogli bi lakše da zakažu posetu majstoru i obave neophodne popravke automobila.

Veoma je teško preko sajtova zaključiti koji prodavci imaju originalne, rezervne delove (ne jeftine kineske delove). Jedini način da to proverite je da pitate prodavca da li su oni predstavnici brenda u zemlji iz koje zovete. Na sajtovima brendova koji vas zanimaju proverite da li su zaista registrovani u bazi dilera. Svakako da neki brendovi ne stavljaju listu dilera na svoje sajtove i onda moraju da veruju svom instinktu. Nažalost, to je jedini način

20