BLOG

Categories: Audi, Bmw, Vesti iz auto industrije
real madrid audi, real madrid bmw

Velika vest nam dolazi iz Madrida. Nakon uspešne saradnje koja je trajala skoro dve decenije Sa Audijem  čelnici Real Madrida su se odlučili da za novu sezonu potpišu sponzorski u govor sa BMW. Ugovor su potpisali predsednik fudbalskog kluba Real Madrid Manuel Terroba i izvršni predsednik BMW Grupe Španija i Portugal.

Neočekivano za mnoge ali španski klub Real Madrid je dogovrio sve uslove sa BMW. To znači da će svi fudbaleri Real Madrida i košarkaši dobiti BMW automobile od ove sezone. Čini se da Real Madrid ulazi u zajedničko preduzeće sa BMW-om. Kako prenosi sportski magazin MARCA, članovi kraljevske porodice su se sa Audijem dogovorili da ne produžavaju partnerstvo koje postoji od 2003. godine. Zajedničko preduzeće ističe 30. juna. Razlog za odluku je to što obe strane još nisu postigle očekivan finansijski profit.

AUDI DELOVI NA NAŠEM LAGERU !!!

„Real Madrid i BMV Španija potpisali su sporazum o saradnji u cilju zajedničkog sprovođenja inicijativa u domenima buduće mobilnosti, održivosti i raznolikosti. Ovo partnerstvo odražava ujedinjene vrednosti i viziju budućnosti obe institucije.”. Real Madrid i BMW Španija imaju za cilj „buduću mobilnost, održivost i raznolikost“, navodi se u zvaničnom saopštenju Los Blankosa.

Real Madrid dobija električne Bmw automobile

Deo ovog sporazuma, prvoligaški fudbalski timovi Real Madrida, muški i ženski, košarkaški tim, kao i klupski tehnički tim i rukovodioci, imaće na raspolaganju 100% električna BMW vozila. Tako će Bmw reklamirati svou popularnu liniju električnih automobila koji predstavljaju budućnost ovog nemačkog giganta.

„Real Madrid ne samo da predstavlja vodeću svetsku sportsku instituciju, već i organizaciju u stalnoj evoluciji, koja teži izvrsnosti u svojim aktivnostima zasnovanim na potražnji, talentu, kvalitetu i liderstvu. Takođe ima čvrstu posvećenost održivosti, solidarnosti, raznolikosti i pobedničkom duhu. Ovo čini klub savršenim partnerom za suočavanje sa izazovima sadašnjosti i budućnosti.” istakao je prestavnik Bmw na promociji.

„Real Madrid ne samo da predstavlja vodeću svetsku sportsku instituciju, već i organizaciju u stalnoj evoluciji, koja teži izvrsnosti u svojim aktivnostima zasnovanim na potražnji, talentu, kvalitetu i liderstvu. Takođe ima čvrstu posvećenost održivosti, solidarnosti, raznolikosti i pobedničkom duhu. Ovo čini klub savršenim partnerom za suočavanje sa izazovima sadašnjosti i budućnosti.” istakao je prestavnik Bmw na promociji.

BMW DELOVI NA NAŠEM LAGERU !!!

Detalji potpisanog Ugovora nisu još uvek poznati. Real Madrid nastavlja da povećava prihode, a kada novi stadion bude završen u junu 2023. godine, prihod će porasti za oko 300 miliona evra. BMW bi trebalo da igra značajnu ulogu unutar novog stadiona.

41

Categories: Vesti iz auto industrije, Volvo
volvo xc60 iskustva, volvo xc60 cena

Volvo XC60 plug-in hibridni kompaktni SUV orijentisan na performanse pojačava svoju podeljenu ličnost većom baterijom i jačim električnim motorom.

Za švedski brend Volvo, formula za brzinu i efikasnost u njegovom najprodavanijem kompaktnom SUV-u Volvo XC60. Kao i nekoliko drugih modela, uključuje plug-in hibridni pogon. Uprkos hibridnom pogonu sa kombinovanom snagom od 455 konjskih snaga i 523 funte-stope obrtnog momenta. To je 40 konja i 29 funti-stopa više od modela T8 Polestar kojima nedostaje oznaka proširenog dometa. Nove verzije Volvo XC60 proširenog dometa. One koje zamenjuju verzije bez proširenog dometa od sredine 2022. godine, odbacuju kompresor i unapređuju zadnji motor od 143 KS koji nadoknađuje nedostajuću pomoć ventilatora pri niskim obrtajima. Nenametljiv osmostepeni automatski menjač sa drugim motorom od 46 KS je standardna oprema.

VOLVO XC60 DELOVI NA NAŠEM LAGERU

Novi model VOlvo XC60 takođe je poboljšan povećanjem kapaciteta baterije plug-in KSC60 sa 9,1 na 14,9 kVh. Sa ovakvim povećanjem performansi baterije produžava se domet ovog četvorotočkaša. Nažalost, Volvo nije nadogradio neimpresivni ugrađeni punjač ovog dodatka. Sa maksimalnom brzinom punjenja od 3,7 kV, može potrajati između pet i osam sati da se napuni veća baterija. Naravno u zavisnosti od jačine struje Nivoa 2 stanice za punjenje.

VOLVO XC60 T8 Polestar

Njegovo ubrzanje od 4,2 sekunde do 100 km/h je 0,6 sekundi brže nego ranije. To se i zaista oseti prilikom vožnje ovog modela. Volvo XC60 delovi u našem asortimanu. Osim neinspirativnih zvukova koje proizvodi gasni motor — koji dostižu 74 decibela u kabini . Takođe registruju tihih 67 decibela pri 70 mph — prelazak na električnu energiju je neprimetan. Doživljavanje punog VOLVO XC60 zahteva nekoliko dosadnih udaraca u novi centralni ekran osetljiv na dodir baziran na Android-u da biste aktivirali Polestar režim vožnje. On je ekskluzivan za model, ali postavka optimizuje sve sisteme vozila za maksimalne performanse. Volvo XC60. Nedostatak dolazi zbog toga što je njegov motor uglavnom ista jezgra koja se nalazi u svakom drugom Volvo modelu. Samo što ovoj vrhunskoj Polestar izvedbi oduzima neke od mehaničkih diferencijacija koje želimo u SUV-u sa hot-rodom.

volvo xc 60cena, volvo cx60 srbija

Najmanje ogromne zlatno obojene kočione čeljusti i zlatne kapice stabljika ventila će upozoriti službenike da Polestar Engineered nije običan VOLVO XC60. Volvo XC 60 delovi na našem lageru. Dodatni dokaz je hardver specifičan za model koji ga čini drugačijim u skretanju, vožnji i zaustavljanju od njegovih braće i sestara. Set ručno podesivih Ohlins amortizera ostaje vizit karta Polestar-a, iako se trudimo da zamislimo da će se mnogi vlasnici potruditi da povuku haubu ili posegnu u prostor za zadnji točak (sa podignutim zadnjim krajem!) kako bi ih fino podesili. „Uradi sam“ amortizeri pomažu u upravljanju standardnim 21-inčnim točkovima od kovanog aluminijuma, sa 22-inčnim opcijom od 800 dolara. Letnje gume Pirelli P Zero PZ4 su standardne sa bilo kojom postavkom. Naš testni automobil je imao 21s i imao je 0,86 g prianjanja na kliznoj ploči, u poređenju sa 0,91 g za verziju 2020. koja je bila na 22s.

SVI AUTO DELOVI ZA VOLVO NA JEDNOM MESTU !!!

31

Categories: Mercedes, Vesti iz auto industrije
mercedes eqs cena

Mercedes EQS novo predstavljeni električni SUV EKS nemačkog proizvođača automobila za tržište Severne Amerike i Evrope predstavlja mešavinu između vrhunskog luksuznog SUV-a koji radi na baterije i definisanja nove klase luksuznog segmenta koji će se ove godine naći u prodaji u SAD.

Pored toga što ima mesta za sedmoro, električni SUV ima off-road režim i posebne daske koje pomažu u smanjenju otpora. Mercedes-Benz EQS sedan je verovatno najraskošniji električni automobil ikada napravljen. Želite luksuz stare škole? Ima bogatstvo kože i Burmester sistem surround zvuka sa zasebnim kanalom za pojačalo za svaki zvučnik. Njegov opcioni Hiperscreen pokriva celu kontrolnu tablu na površini ekrana osetljivog na dodir. 

Mercedes EQS SUV izgleda da ima sve što obični EKS može da ponudi, samo u većoj ljusci. Dug domet vožnje, snaga i brzina, plus sav luksuz u unutrašnjosti koji očekujete od luksuznog nemačkog proizvođača automobila kao što je Mercedes. Koji će Mercedesu biti potreban ako želi da se takmiči sa drugim luksuznim električnim SUV-ovima, kao što su BMV iKs i Tesla Model Ks.

MERCEDES DELOVI – POPUST 38%

Mercedes EQS SUV je trenutno planiran za lansiranje kasnije ove godine, ali kada tačno nije objavljeno. Iako Mercedes ne govori o cenama i detaljima dometa za SAD, znamo da će njegov evropski domet biti „do 600 kilometara“ na osnovu VLTP standarda, što bi trebalo da učini da domet bude najveći na nijansi preko 300 milja u SAD ‘ strožije ocene EPA. Što se tiče cena, pa, redovni EKS počinje od nešto više od 100.000 dolara, tako da će SUV biti u sličnom rangu sa Teslinim Modelom Ks. Automobil će biti napravljen u SAD i dostupan ove jeseni, a možete pogledati video gore za celu priču.

Nema argumenta protiv činjenice da buduće tržište premijum EV-a u nastajanju postaje sve očiglednije savremenim proizvođačima automobila. Ključni igrači kao što je Tesla već su se upustili u segment SUV vozila sa Tesla Model Ks. Slično tome, BMV takođe ima iKs da bi dao žestoku konkurenciju novom Mercedesovom SUV-u EKS. Međutim, EKS SUV odiše elegancijom i luksuzom od glomaznog SUV-a dizajniranog da savlada bilo koji teren. Mercedes-Benz je predstavio novi SUV ovog aprila i spreman je za proizvodnju u novom pogonu proizvođača automobila u inostranstvu u Tuskalusi, Alabama, Sjedinjene Američke Države.

Mercedes EQS SUV: Dizajn i enterijer

Spolja, EKS SUV deli neke dizajnerske sličnosti sa standardnom EKS limuzinom, ali u mnogo većoj karoseriji. To je primetno na prednjoj strani sa farovima i lažnom rešetkom, mada su oba ovog puta malo više rastegnuta. Međutim, oblik ga čini mnogo sličnijim Mercedesu EKC, još jednom SUV-u u električnom portfelju nemačkih proizvođača automobila. Mercedes EQS SUV izgleda malo elegantnije, međutim, uprkos svojoj dodatnoj masi, iako ne možemo reći koliko je elegantan bez zvaničnog rezultata koeficijenta otpora. Mercedes je predložio da bi to mogao biti aerodinamičniji SUV u portfelju kompanije.

MERCEDES EQS SUV je primetno dugačak, meri 16,8 stopa od napred prema nazad, kao i 6,4 stopa širok i 5,6 stopa visok. Međuosovinsko rastojanje je takođe dugačko 10,5 stopa, isto kao i standardni EKS model. Visina se može podići za 25 mm ispod 50 mph, a kada dostignete 68 mph, smanjiće se za 10-15 mm da bi se smanjio otpor i poboljšala efikasnost, u zavisnosti od toga u kom režimu ste.

31

Categories: Bmw, Vesti iz auto industrije, Volkswagen
vw snabdevanje mikročopova, volkswagen kupovina mikročipova

Volkswagen je u prethodnom periodu bio prinuđen da otkaže smene u fabrikama zbog nedostatka mikročipova i kablova. 

Snabdevanje poluprovodnicima (mikročipova) neće se normalizovati do 2024. godine. Sve najave ovog proizvođača autombila da će se to desiti dosta brže sada su se pokazale kao nemogućim. Do tada će i dalje biti strukturno nedovoljno snabdevanje, rekao je šef finansija VV grupe Arno Antlic.

Sada je već izvesno da će u budućnosti biti još odlaganja isporuka Volkswagen modela iz fabrika širom Nemačke. Podsetimo, do sada je VV grupa  nekoliko puta bila prinuđena da obustavi proizvodnju u nekoliko fabrika, uključujući fabriku u Volfsburgu i fabrike električnih vozila u Cvikauu i Drezdenu u Nemačkoj, zbog nedostatka čipova.

VOLKSWAGEN DELOVI -POPUST U NAŠOJ PRODAVNICI

Predstavnici Volkswagen su rekli da će već ove godine biti olakšano snabdevanje mikročipova ali da će otežano snabdevanje potrajati sve do 2024 godine. Stabilizacija proizvodnje mikročipova se očekuje već ove godine ali se tražnja znatno uvećala. Proizvođači mikročipova pokušavaju da isporuče narudžbine sa zakašnjenjem od preko godine dana. Pretpostavlja se da će se uvećanjem proizvodnje dodtići nivo potražnje tek 2024 godine.

„Vidimo strukturnu nedovoljnu ponudu 2022. godine, koja će se verovatno donekle ublažiti u trećem ili četvrtom kvartalu“, rekao je Antlitz predstavnik VW grupe. „Situacija bi trebalo da se popravi 2023. godine, ali strukturni problem još uvek neće biti u potpunosti rešen.

Bmw kao i Volkswagen  ima problema u snabdevanju mikročipova

Generalni direktor BMV Grupe Oliver Zipse dao je slična predviđanja kao u VW grupi u intervjuu za novine Neue Zuercher Zeitung objavljenom u ponedeljak.

„Još uvek smo na vrhuncu nedostatka čipova“, rekao je Zipse. „Očekujem da ćemo početi da vidimo poboljšanja najkasnije sledeće godine, ali ćemo i dalje morati da se nosimo sa fundamentalnim nedostatkom 2023.

BMW je tokom svog godišnjeg brifinga za štampu sredinom marta rekao da očekuje da će nedostatak čipova trajati tokom 2022.

Za VW grupu dodatni problem predstavlja rat u Ukrajini. Fabrike Vw koje posluju u toj zemlji prinuđene su da često zatvaraju svoje pogone ili da ne rade uopšte. To se najviše oseća u proizvodnji žičanih sklopova koje se nejvećim delom proizvode tamo. Antlic je rekao da su pojedinačne fabrike VV grupe stalno prinuđene da otkazuju smene jer dobavljač ovog proizvođača automobila u Ukrajini radi samo u jednoj smeni.

BMW DELOVI -POPUST U NAŠOJ PRODAVNICI

„Oformili smo krizni tim i, u nekim slučajevima, prebacili količine na druge proizvodne pogone istih dobavljača. Međutim, alternativne lokacije nemaju nameru da dugoročno zamene proizvodna mesta u Ukrajini. Stojimo uz naše postojeće lokacije dobavljača u Ukrajini i pružimo podršku tamo gde možemo“, rekao je Antlic.

Energetska kriza

Veliki broj fabrika koje posluju u okviru VW grupe se snabdeva i elektrana koje pokreće ugalj. „Još nismo prešli. Ali trenutno smo u procesu prebacivanja. Trenutno elektrana na ugalj i dalje radi dok gasna elektrana jača. Veoma pažljivo pratimo šta dešava se u narednih nekoliko dana i nedelja. Trenutno nismo odlučili kada ćemo konačno ugasiti termoelektranu na ugalj.“

Veliki broj fabrika koje posluju u okviru VW grupe se snabdeva iz elektrana koje pokreće ugalj. „Još nismo prešli. Ali trenutno smo u procesu prebacivanja. Trenutno elektrana na ugalj i dalje radi dok gasna elektrana jača. Veoma pažljivo pratimo šta dešava se u narednih nekoliko dana i nedelja. Trenutno nismo odlučili kada ćemo konačno ugasiti termoelektranu na ugalj.“

Iz svega ovoga možemo očekivati da nas očekuje veoma nestabilno tržište novih automobila u Evropi. Volkswagen osim snabdevanja mikročipova ima i druge probleme u proizvodnji. Nadamo se da će se proizvodnja normalizovati jer potrebe tržišta svake godine rastu.

52