Volkswagen Taigo cene, specifikacije i datum izlaska
Volkswagen je potvrdio da je novi mali SUV na putu, verovatno početkom 2022. Volkswagen je otkrio novi SUV nalik kupeu – nazvan Taigo. Biće približno
AUTO DELOVI PRODAJA BEOGRAD
AUTO DELOVI ONLINE
Home > Auto delovi VOLKSWAGEN – VW delovi popust 38%
Auto delovi za Volkswagen (VW) predstavljaju važan deo u našem poslovanju. Želimo da Vam ponudimo veliki izbor kako originalnih, tako i delova renomiranih fabrika iz Evrope koje proizvode delove kvaliteta fabričke ugradnje.
Brendovi delova za VW su pretežno Nemačkog porekla. Provereni brendovi su Luk, Sachs, Ina, Mann, Knecht, Bilstein, Febi, Swag, Bosch.
U našoj ponudi su auto delovi za Volkswagen (VW) Golf, Passat, Polo, Caddy, Sharan, Vento, Beetle (Buba), Touareg…
Kako pronaći odgovarajuće delove ?
Pretraga odgovarajućih delova za Volkswagen (VW) modele automobila se vrši pomoću VW programa „Etka“. VW Etka daje uvid u podatke o auto delovima za Volkswagen i njihovim karakteristikama.
Kako poručiti delove za Volkswagen (VW)?
Možete naći svoj deo za Volkswagena u našoj online prodavnici. Ukoliko niste pronašli deo koji tražite pozovite naš Call centar. Tu možete dobiti informacije koji delovi za Volkswagen odgovaraju na Vašem automobilu.
Dostupnost i cene auto delova za Volkswagen (VW)?
Trudimo se da u svakom trenutku možemo odgovoriti na sve Vaše zahteve za odgovrajaćim delovima za Volkswagen. Trenutno u našem asortimanu raspolažemo sa preko 40000 delova za VW.
U ponudi imamo preko 50 brendova iz Evrope koji mogu odgovoriti kvalitetno na sve Vaše zahteve. Takođe u ponudi imamo i originalne Volkswagen rezervne delove.
Isporuka paketa?
isporuku Volkswagen (VW) delova vršimo na teritoriji cele Srbije putem kurirskih službi. Isporuka paketa je od 1-5 radnih dana.
Da li su polovni delovi Volkswagen pouzdani?
Uprkos mišljenju mnogih da kupovinom polovnih delova za VW se može uštedeti novac, u praksi se pokazalo da je to nebezbedno. Volkswagen polovni delovi se skidaju sa automobila koji imaju velike pređene kilometraže.
U našoj prodavnici možete pronaći auto delove za Volkswagen (VW) Passat. Golf, Caddz, Polo, Sharan, Beetle (Buba), Vento Touareg…
Volksvagen, skraćeno do VW nemački je proizvođač automobila osnovan u 1937. godine Nemački radnički front i Ferdinand Porsche na zahtev Adolfa Hitlera, poznatog po kultnoj Bubi i sa sedištem u Volfsburgu. Delovi za auto Volkswagen Golf 4, Golf 5, Golf 6, Golf 7, Passat, Caddy, Sharan, Vento, Beetle (Buba), Polo, TouaregTo je vodeća marka Volksvagen grupe, najvećeg proizvođača automobila po prodaji u svetu u 2016. i 2017. godini. Najveće tržište grupe je u Kini, koja donosi 40% svoje prodaje i profita. Posetite našu prodavnicu delova za Volkswagen automobile. Popularni modeli Volksvagena uključuju Golf, Jetta, Buba, Passat, Atlas i Tiguan. VW Volkswagen auto delovi sa popustima kod nas. Nemački izraz Volk u prevodu znači „ljudi“, tako da Volksvagen prevodi u „narodni automobil“.
Volksvagen je 1937. godine osnovao Nemački front rada (Deutsche Arbeitsfront) u Berlinu. Ranih 1930-ih automobili su bili luksuz – većina Nemaca nije mogla priuštiti ništa složenije od motocikla. Samo jedan Nemac od 50 imao je automobil. VW delovi za Golf, Passat, Polo, Transporter po akcijskim cenam u našoj ponudi. Tražeći potencijalno novo tržište, neki proizvođači automobila započeli su nezavisne projekte „narodnih automobila“ – Mercedes 170H, BMV 3/15, Adler AutoBahn, Steir 55 i Hanomag 1.3L, između ostalih.
Trend nije bio nov, jer je Bela Barenii zaslužna što je osmislila osnovni dizajn sredinom 1920-ih. Josef Ganz je razvio Standard Superior. U Nemačkoj je kompanija Hanomag masovno proizvodila 2/10 PS „Kommissbrot“. Auto delovi za Volkswagen predtavljaju bitan deo naše ponude. Bio je to mali, jeftini automobil sa zadnjim motorom, od 1925. do 1928.
1939–1944: Ratna proizvodnja i rad u koncentracionim logorima
Rat je promenio proizvodnju u vojna vozila – komunalno vozilo tipa 82 Kubelvagen („automobil sa kašikom“) (najčešći model VV-a iz rata) i amfibiju Schvimmvagen – proizvedenu za nemačke snage. Auto delovi za Vw u našem asortimanu. Jedan od prvih stranaca koji je vozio Volksvagen bio je američki ratni dopisnik Ernie Pile, koji je nekoliko dana nakon savezničke pobede u Tunisu u maju 1943. godine koristio zarobljeni Volksvagen. Kao što je bilo uobičajeno za veći deo proizvodnje u nacističkoj Nemačkoj tokom rata, ropski rad je korišćen u fabrici Volksvagen, npr. iz koncentracionog logora Arbeitsdorf. Kompanija bi 1998. priznala da je tokom ratnih napora koristila 15.000 robova. Nemački istoričari procenili su da je 80% Volksvagenove radne snage činilo ropski rad. Izvešteno je da su mnogi robovi snabdeveni iz koncentracionih logora na zahtev upravnika pogona. Preživeli su 1998. podneli tužbu za povraćaj na prinudni rad. Volksvagen bi osnovao dobrovoljni fond za restituciju.
1945–1948: Intervencija britanske vojske, nejasna budućnost
Kompanija svoje posleratno postojanje uglavnom duguje jednom čoveku, ratnom oficiru britanske vojske majoru Ivanu Hirstu, REME-u. U aprilu 1945. godine Amerikanci su zauzeli KdF-Stadt i njegovu fabriku sa velikim bombama i potom ih predali Britancima, unutar čije su okupacione zone grad i fabrika pali. Pozovite našu korisničku podršku za sve informacije o VW Volkswagen delovima za automobile. Fabrike je stavio pod kontrolu Hirst, rođen u Saddlevorthu, tada civilni vojni guverner sa okupatorskim snagama. U početku je jedan plan bio da se koristi za održavanje vojnih vozila i da se eventualno demontira i pošalje u Britaniju. Budući da je korišćen za vojnu proizvodnju i da je po Hirstovim rečima bio „politička životinja“, a ne komercijalno preduzeće – tehnički čineći ga odgovornim za uništavanje pod uslovima Potsdamski sporazum – oprema je mogla biti spašena kao ratna odšteta. Saveznička demontažna politika promenjena je krajem 1946. na sredinu 1947, mada je teška industrija nastavila da se demontira do 1951.
2000–2016: Dalje proširenje
Kompanija svoje posleratno postojanje uglavnom duguje jednom čoveku, ratnom oficiru britanske vojske majoru Ivanu Hirstu, REME-u. U aprilu 1945. godine Amerikanci su zauzeli KdF-Stadt i njegovu fabriku sa velikim bombama i potom ih predali Britancima, unutar čije su okupacione zone grad i fabrika pali. Pozovite našu korisničku podršku za sve informacije o VW Volkswagen delovima za autombile. Fabrike je stavio pod kontrolu Hirst, rođen u Saddlevorthu, tada civilni vojni guverner sa okupatorskim snagama. U početku je jedan plan bio da se koristi za održavanje vojnih vozila i da se eventualno demontira i pošalje u Britaniju. Budući da je korišćen za vojnu proizvodnju i da je po Hirstovim rečima bio „politička životinja“, a ne komercijalno preduzeće – tehnički čineći ga odgovornim za uništavanje pod uslovima Potsdamski sporazum – oprema je mogla biti spašena kao ratna odšteta. Saveznička demontažna politika promenjena je krajem 1946. na sredinu 1947, mada je teška industrija nastavila da se demontira do 1951.
Volksvagen Golf je kompaktan automobil koji je od 1974. godine proizvodio nemački proizvođač automobila Volksvagen. Auto delovi za volkswagen golf 1, golf 2, golf 3, golf4. Auto delovi za Volkswagen Golf 5, Golf 6, Golf 7. Širom sveta se prodaje kroz osam generacija, u različitim konfiguracijama karoserije i pod raznim pločicama sa imenima – uključujući i Volksvagen Rabbit Državama i Kanadi (Mk1 i Mk5), i kao Volksvagen Caribe u Meksiku (Mk1).
Volksvagen Passat je serija velikih porodičnih automobila koje je od 1973. godine proizvodio i plasirao u prodaju nemački proizvođač automobila Volksvagen. Sada je u svojoj osmoj generaciji. Auto delovi za Volkswagen vw Passat. Na tržištu se nalazi na različitim tržištima kao Dasher, Santana, Kuantum, Magotan, Corsar i Carat. Uzastopne generacije Passata nose Volksvagenove interne oznake B1, B2 itd.
Volksvagen Polo je automobil koji proizvodi nemački proizvođač Volksvagen od 1975. godine. Auto delovi za Volkswagen VW Polo. Prodaje se u Evropi i na drugim tržištima širom sveta u varijantama hečbek, limuzina i karavan. Polo se proizvodi u šest generacija. Povezani modeli Volksvagen grupe uključuju Škoda Fabia, SEAT Ibiza i Audi A1.
Paleta Volksvagen Transporter T5 je peta generacija Volksvagenovih komercijalnih vozila (VVCV / VVN) „Transporter“ serija srednjih lakih komercijalnih vozila i ljudi koji pokreću liniju Caravelle / Multivan. Auto delovi za VW Volkswagen Transporter. Pokrenut je 6. oktobra 2002, a u punu proizvodnju pušten je 25. aprila 2003, zamenjujući četvrtu generaciju T4 Transporter asortimana.
Volksvagen Caddi je vozilo za razonodu (M-segment) koje proizvodi Volksvagen Group od 1980. godine. Auto delovi za Volkswagen VW Caddy. Prodaje se u Evropi i na drugim tržištima širom sveta. Volksvagen Caddi je prvi put predstavljen u Severnoj Americi 1980. godine i u Evropi 1982. Prva i druga generacija takođe su imale varijante pick-up (coupe utiliti).
Volksvagen Touareg je luksuzni terenac srednje veličine, koji je od 2002. godine proizvodio nemački proizvođač automobila Volksvagen u fabrici Volksvagen u Bratislavi. Auto delovi za Volkswagen VW Touareg. Vozilo je dobilo ime po nomadskim ljudima Tuarezima, stanovnicima unutrašnjosti Sahare u severnoj Africi.
Volkswagen Taigo cene, specifikacije i datum izlaska
Volkswagen je potvrdio da je novi mali SUV na putu, verovatno početkom 2022. Volkswagen je otkrio novi SUV nalik kupeu – nazvan Taigo. Biće približno
Volkswagen želi da pretekne Tesla. Inc do 2025
Volkswagen- Tesla Utakmica Volkswagen Tesla. Da li neko zaista želi da se kladi protiv Tesle? „Tesla je bio dominantan brend u poslednjih pet godina, ali
Veličina automobilske industrije vredna je 288,20 milijardi USD
Veličina automobilske industrije nakon prodaje vredna je 288,20 milijardi USD uz 3,7% CAGR Ključni igrači automobilske industrije koji su proučavani u ovom izveštaju su 3M