AUTO DELOVI FORD BEOGRAD

Auto delovi za Ford u našoj ponudi su zastupljeni u preko 40 brendova preferencijalno evropskog porekla. Naš lager Ford delova obogaćujemo svakim danom i trenutno Vam možemo ponuditi preko 30000 artikala.

U našoj online prodavnici ćete pronaći auto delove za Ford Focus, Mondeo, Ka, Galaxy, EcoSport, C-Max, Fiesta, Fusion, Kuga, Transit, S-Max.

auto delovi ford beograd, ford delovi, delovi ford

FORD DELOVI

KOMPLETAN PROGRAM

AUTO DELOVI ZA FORD

Kako pronaći delove za Ford ?

Broj dela je jedinstveni ID Ford autodelova. Ukoliko ne posedujete program za predragu Ford delova možete ga pronaći na auto-delu, na ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji.

Značenje brojeva na Ford delovima ?

Ford delovi se sastoje od prefiksa, osnovnog broja dela i sufiksa. Primer bi mogao biti F4ZZ (prefiks), 6E086 (osnovni broj dela), -A (sufiks). Prvi znak prefiksa ukazuje na deceniju dizajna, počev od „A“ za četrdesete, B ​​za pedesete, C za šezdesete.

Kako poručiti delove?

Veoma lako!

Broj koji ste dobili pretragom ili direktno sa samog rezervnog dela unesite u naš online shop. Ukoliko nemate broj ili niste dobili traženi rezultat preragom kontaktirajte našu Ford korisničku podršku telefonom ili mailom.

Dostupnost Fordovih delova i cene?

Naša ponuda se bazira na višegodičnjem iskustvu i prodaji delova za Ford. Asortiman delova se svakodnevno proširuje da bi mogli  da odgovorimo na sve zahteve tržišta. 

Da li su polovni auto delovi Ford pouzdani?

Na osnovu dosadačnjeg iskustva i sugestija naših kupaca možemo sa sigurnošću reći da su polovni delovi za Forda potpuno nebezbedni. Samim tim mi ne želimo da prodajemo delove koji Vas mogu dovesti u nebezbednu situaciju.

Prodajemo isključivo nove auto delove za Ford Focus, Mondeo, Ka, EcoSport, C-Max, Fiesta, Fusion, Kuga, Transit, S-Max.

Isporuka pošiljaka?

Isporuku rezervnih delova za Ford obavljamo putem kurirskih službi. Isporuka paketa je od 1-2 radnih dana.

PONUDA DELOVA

Ford delovi GALAXY 81%
Ford delovi FIESTA 84%
Ford delovi FOCUS 89%
Ford delovi FUSION 76%
Ford delovi KA 78%
Ford delovi KUGA 81%
Ford delovi MONDEO 82%
Ford delovi C-MAX 88%
Ford delovi S-MAX 80%
Ford delovi TRANSIT 81%
online auto delovi ford, ford delovi online

KATEGORIJE DELOVA ZA FORD

farovi za delove za auto volvo

SVETLOSNA OPREMA

delovi klime, kompresori klime , hladjenje

DELOVI KLIME

hladnjaci klime, hladnjaci vode

HLADNJACI

ventilatori hladjenja, motor ventilatora

VENTILATORI

branik, vrata, hauba

KAROSERIJA

ford delovi veliki servis cena, delovi ford za veliki servis

VELIKI SERVIS

ZANIMLJIVOSTI O FORDU

Sta reprezentuje Fordov znak?

Fordov logotip je spljoštene ovalne figure dizajnirane u nekoliko nijansi plave i bele boje. Čuveni stilski potpis Henri Ford ugrađen je u oval. Upotreba plave boje u Fordovom logotipu simbolizuje snagu, izvrsnost i gracioznost kompanije, dok bela boja prikazuje plemenitost, eleganciju i čistoću

Po čemu je Ford poznat?

Po čemu su Fordovi automobili posebni? Ford je legendarna automobilska kompanija. Možda je najpoznatiji kao prvi proizvođač automobila koji je automatizovao proizvodnju proizvodnom linijom, isplatio radnicima takozvanu poštenu dnevnicu i proizveo vozilo za svakodnevnog potrošača na masovnom tržištu

Da li su Fordova vozila skupa za održavanje?

Fordovi delovi su veoma sigurni kao i njihova vozila. To govori da ćete mnogo manje provesti vremena kod majstora i potrošiti novca na njihovo održavanje. Prosečan iznos za odrzavanje Ford vozila (ford servis i delovi) iznosi 12000 din godišnje.

FORD DELOVI BEOGRAD - ISPORUKA NA KUĆNU ADRESU

auto delovi za ford, ford delovi online, delovi ford online

AUTO DELOVI ZA FORD FIESTA

Ford Fiesta je supermini koji Ford prodaje od 1976. tokom sedam generacija. Proizveden je u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Španiji, Australiji, Brazilu, Argentini, Venecueli, Meksiku, Tajvanu, Kini, Indiji, Tajlandu i Južnoj Africi.

Ford je prodao preko 16 miliona Fiesta od 1976. godine. To ga čini jednom od najprodavanijih Fordovih marki iza Escort-a i F-Series.

AUTO DELOVI ZA FORD FOCUS

Ford Focus je kompaktni automobil (C-segment u Evropi) koji je proizvela kompanija Ford Motor Compani, a stvoren je u okviru plana Ford 2000 Aleksandra Trotmana, čiji je cilj bio globalizacija razvoja modela i prodaja jednog kompaktnog vozila širom sveta. Originalni Focus su prvenstveno dizajnirali nemački i britanski timovi Ford of Europe. Proizvodnja četvrte generacije Focus-a započela je 2018. godine u Nemačkoj i u Kini.

AUTO DELOVI ZA FORD FUSION

Evropski Ford Fusion je mini MPV B-segmenta sa prednjim pogonom, prednjim pogonom, petoro vrata, petoro vrata i visokim krovom, a proizvodi ga i prodaje Ford Europe od 2002. do 2012. godine u jednoj generaciji.

Podeljujući svoju platformu sa Ford Fiesta supermini, Fusion je bio duži, širi i viši od Fieste. Ford je Fusion plasirao kao „vozilo za urbane aktivnosti“.

AUTO DELOVI ZA FORD KA

Ford Ka je mali automobil koji je kompanija Ford Motor Compani proizvodila od 1996. do 2016. godine kao gradski automobil, a od 2016. nadalje kao subkompaktni automobil. U svoju drugu generaciju ušao je 2008. godine, a proizvodi ga Fiat u Tichi-u u Poljskoj. Treća generacija je predstavljena 2016. godine.

Prve dve generacije imaju karoseriju u obliku hečbeka sa troja vrata, s tim što je prva generacija takođe imala kabriolet verziju sa dvoja vrata koja se prodavala kao StreetKA, zajedno sa sportskom verzijom heč, poznatom kao SportKA.

AUTO DELOVI ZA FORD KUGA

Ford Kuga je kompaktno sportsko terensko vozilo (SUV) koje Ford proizvodi od 2008. godine. Zasnovano je na platformi C1, koja takođe čini osnovu Ford Focusa i Ford C-MaX. U ponudi su i pogon na prednje točkove i pogon na sva četiri točka.

Kuga je prvobitno bila dizajnirana u Evropi i prodavana je u Evropi i na nekoliko drugih tržišta, ali počev od 2012. godine za 2013. godinu modela, u Severnoj Americi se prodavala kao Ford Escape.

AUTO DELOVI ZA FORD MONDEO

Ford Mondeo je veliki porodični automobil koji je Ford proizvodio od 1993. godine. Prvi Ford proglašen „svetskim automobilom“, Mondeo je trebalo da konsoliduje nekoliko Fordovih linija modela širom sveta. Ploča sa imenom Mondeo izvedena je iz latinskog mundus, što znači „svet“.

Za svoje prve dve generacije, Ford Mondeo je proizveden pomoću platforme Ford CDV27, a treća generacija je prešla na platformu EUCD. Četvrta (trenutna) generacija koristi Ford CD4 platformu (prvi automobil koji je to učinio).

AUTO DELOVI ZA FORD C-MAX

Ford C-MAX je kompaktno višenamensko vozilo (MPV) koje je proizvela kompanija Ford Motors počevši od 2003. Ford Grand C-MAX ima duži međuosovinski razmak.

Ford je predstavio C-Mak u Sjedinjenim Državama kao svoju prvu hibridnu liniju vozila, koja uključuje C-MAX Hibrid, proizveden u septembru 2012. godine. C-Max je u početku bio dostupan samo u Evropi, prva generacija delimično je bila dostupna na Novom Zelandu.

AUTO DELOVI ZA FORD S-MAX

Ford S-MAX  je jednoprostorni automobil koji je Ford Europe proizveo za evropsko tržište. Ford takođe opisuje S-MAX kao SAV (vozilo za sportske aktivnosti). Predstavljen na salonu automobila u Ženevi 2006. godine, S-Max je u prodaji zajedno sa novom generacijom Galaksija u junu 2006. godine.

S-MAX je predviđen da bude sportski kao salon, a prostran kao MPV. S-MAXje 2006 godine proglašen je za Evropski automobil godine.

AUTO DELOVI ZA FORD TRANSIT

Ford Transit, na nekim tržištima poznat i kao Ford T-serija, niz je lakih komercijalnih vozila koje Ford proizvodi od 1965. godine. Transit se prodaje prvenstveno kao teretni kombi, a takođe se proizvodi i kao putnički kombi (na tržištu se naziva Ford Tourneo od 1995. godine), minibus, šasija kombija sa izrezom i kao kamionet. Prodato je preko 8 000 000 kombi-vozila Transit, što ga čini trećim najprodavanijim kombijem svih vremena , a proizvodili su se u četiri osnovne generacije platformi uz razne „liftinge“ verzije svake.

delovi ford, ford delovi beograd, auto delovi ford
ford delovi beograd, auto delovi ford srbija
ford delovi, auto delovi ford. delovi ford beograd

UKRATKO O PROIZVOĐAČU FORD​

Kompanija Ford Motor, poznata kao Ford, američka je multinacionalna kompanija koja ima svoje glavno sedište u Dearbornu u državi Michigan, predgrađu Detroita. Osnovao ga je Henri Ford, a osnovano je 16. juna 1903. Kompanija prodaje automobile i komercijalna vozila pod markom Ford, a većinu luksuznih automobila pod markom Lincoln. Ford takođe poseduje brazilskog proizvođača SUV-a Troller, 8% udela u Aston Martinu iz Ujedinjenog Kraljevstva i 32% udela u Jiangling Motors. Takođe ima zajednička ulaganja u Kini (Changan Ford), Tajvanu (Ford Lio Ho), Tajlandu (AutoAlliance Thailand), Turskoj (Ford Otosan) i Rusiji (Ford Sollers). Kompanija je navedena na Njujorškoj berzi, a kontroliše je porodica Ford; imaju manjinsko vlasništvo, ali većinu glasačke moći. 

Ford je uveo metode za veliku proizvodnju automobila i veliko upravljanje industrijskom radnom snagom koristeći složeno projektovane proizvodne sekvence koje su tipizovane pomeranjem montažnih linija; do 1914. godine ove metode su širom sveta bile poznate pod nazivom fordizam. Fordove bivše podružnice u Velikoj Britaniji Jaguar i Land Rover, kupljene 1989. i 2000. godine, prodate su indijskom proizvođaču automobila Tata Motors u martu 2008. Ford je posedovao švedski proizvođač automobila Volvo od 1999. do 2010. [9] 2011. godine Ford je ukinuo brend Mercuri, pod kojim je od 1938. godine na tržištu prodavao luksuzne automobile u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Meksiku i na Bliskom Istoku.

ISTORIJA FORD​

Ford Motor Company, američka automobilska korporacija koju su 1903. godine osnovali Henri Ford i 11 pridruženih investitora. Godine 1919. kompanija je ponovo osnovana, a Ford, njegova supruga Clara i njegov sin Edsel stekli su potpuno vlasništvo; oni, njihovi naslednici i Fordova fondacija (osnovana 1936) bili su jedini akcionari sve do januara 1956, kada je prvi put ponuđena javna prodaja običnih deonica. Kompanija proizvodi putničke automobile, kamione i traktore, kao i automobilske delove i dodatke. Sedište je u Dearbornu u državi Michigan.

Henri Ford je svoj prvi eksperimentalni automobil izgradio u radionici iza svog doma u Detroitu 1896. godine. Nakon formiranja kompanije Ford Motor, prvi Fordov automobil sklopljen je u pogonu Mack Avenue u julu 1903. Pet godina kasnije, 1908. godine, visoko predstavljen je uspešan Model T. Potražnja za ovim automobilom bila je toliko velika da je Ford razvio nove metode masovne proizvodnje kako bi ga proizveo u dovoljnim količinama. 1911. godine osnovao je prvu američku fabriku za montažu podružnica (u Kansas Citiju, Missouri) i otvorio prvu prekomorsku proizvodnu fabriku kompanije (u Manchesteru, Engleska); 1913. predstavio je prvu pokretnu traku za automobile na svetu; i 1914. godine, da bi dalje poboljšao produktivnost rada, uveo je dnevnicu od 5 dolara za osmočasovni radni dan (zamenjujući 2,34 dolara za devetodnevni radni dan).

DELOVI ZA FORD U PREKO 30000 ARTIKALA !!!

Prvo međunarodno prodajno predstavništvo kompanije otvorilo se u Parizu 1908. Do sredine 1914. godine na putevima sveta bilo je više od 500 000 Model Ts; do 1923. kompanija je proizvodila više od polovine američkih automobila; a do kraja 1920-ih Ford  auto delovi je imao više od 20 prekomorskih montažnih pogona u Evropi, Latinskoj Americi, Kanadi, Aziji, Južnoj Africi i Australiji. Ford je postao najpoznatija svetska marka automobila. 1927. godine proizvedeni su poslednji model T i prvi novi model A, a 1932. prvi Ford V-8. 1922. godine Ford je kupio kompaniju Lincoln Motor Compani (osnovana 1917), koja će proizvoditi Fordove luksuzne Lincolne i Continentale. 1938. Ford je predstavio prvi Mercuri, automobil srednje klase.

Već 1906. godine Henri Ford delovi je stekao 58,5% akcija kompanije; i, kada su se ostali akcionari usprotivili ideji izgradnje gigantske (i skupe) fabrike River Rouge u Dearbornu, otkupio ih je; Edsel Ford (1893–1943) postao je predsednik (1919). Edselovom smrću 1943. godine, Henri Ford se vratio na mesto predsednika, ali ga je 1945. godine predao svom unuku Henriju Fordu II, koji je reorganizovao zamršeni sistem finansijskog upravljanja kompanije i oživio njenu korporativnu kulturu angažovanjem talentovanih mlađih menadžera. Neuspešno predstavljanje Edsela (model 1958–60) dogodilo se usred ovih uspeha. Henri Ford II nastavio je da vodi kompaniju kao glavni izvršni direktor (1945–70) i predsednik odbora (1960–80).

AUTO DELOVI FORD - POPUST 38% !!!

Pedesetih i šezdesetih godina Ford Motors započeo je ograničenu diverzifikaciju, ali je devedesetih preusmerio pažnju na svoje automobilske koncerne i finansijske usluge. 1989–90. Ford je kupio Jaguar, britanski proizvođač luksuznih automobila. Aston Martin je postao podružnica u stopostotnom vlasništvu 1993. Kasnije akvizicije su uključivale kompaniju za iznajmljivanje automobila Hertz Corporation 1994. godine, automobilsku diviziju Volva 1999. godine i Land Rover marku sportskih teretnih vozila 2000. Ford je takođe kupio značajan udeo u Mazda Motor Corporation. Međutim, dok se Ford mučio početkom 21. veka, počeo je da prodaje ove marke. Auto delovi za Ford je prodao Hertz 2005. i Aston Martin 2007. Jaguar i Land Rover su prodati indijskoj kompaniji Tata Motors Ltd. 2008 godine. Ford je takodje počeo prodajavati akcije Mazde u 2008. godini. U potpunosti je prodat 2015. godine.

U decembru 2008. pres. George V. Bush najavio je plan za hitno finansijsko spasavanje kako bi pomogao proizvođačima automobila „velike trojke“ – Chrisler LLC, General Motors Corporation i Ford – da spreče krah borbene automobilske industrije u zemlji. Plan je odmah stavio na raspolaganje državnih zajmova u iznosu od 13,4 milijarde dolara iz Programa pomoći za pomoć u nevolji (TARP), fonda od 700 milijardi dolara koji je odobrio Kongres za pomoć finansijskoj industriji nakon krize hipotekarnih kredita. Zajmovi bi omogućili auto-kompanijama da nastave da rade do marta 2009. godine, kada su morale da pokažu „finansijsku održivost“ ili vrate novac. Dodatna odredba zahtevala je da kompanije prođu restrukturiranje. Novac je u početku bio dostupan General Motorsu i Chrisleru; Ford je navodno posedovao adekvatna sredstva za nastavak rada i, prema tome, nije odmah zahtevao vladinu pomoć.

VELIKI IZBOR FORDOVIH DELOVA U PREKO 50 BRENDOVA !!!

U stanju je da izbegne bankrot – za šta su i General Motors i Chyisler podneli zahtev – Ford je 2009. doživeo povećanu prodaju i tržišni udeo. Auto delovi Ford na našem lageru-najbolje cene. Rast je delimično rezultat plana savezne vlade za gotovinu, koji je potrošačima dao do 4.500 dolara za trgovinu -u starijim automobilima za nove modele koji štede gorivo. Pored toga, Ford je usvojio razne mere za smanjenje troškova i usredsredio se na jače brendove. U 2010. godini proizvođač automobila prodao je Volvo kineskoj kompaniji Zhejiang Geeli Holding. Nekoliko meseci kasnije Ford je najavio da će ukinuti svoju liniju Mercuri. 

Međutim, kako je prodaja postala spora, proizvođač automobila nastojao je da proširi svoje proizvode. U 2016. godini, Smart Smart Mobiliti je stvoren za razvoj poduhvata za razmenu automobila i samoupravnih vozila, između ostalih inicijativa. Sledeće godine proizvođač automobila je objavio da povećava svoju liniju električnih automobila. Međutim, Ford je 2018. objavio da ukida sve svoje putničke automobile, osim Mustanga i Ford Focus Active. Umesto toga, kompanija će se fokusirati na kamionete, SUV-ove i crossover vozila.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
VESTI FORD

Ford Mondeo odlazi u istoriju

Ford Mondeo prestaće da se proizvodi 2022. godine nakon 29 godina proizvodnje Loše vesti! Ford Mondeo biće „ukinut“ početkom 2022. godine, jer njegov proizvođač reaguje

FORD DELOVI CALL CENTAR