AUTO DELOVI FIAT BEOGRAD

Auto delovi za Fiat Punto, Grande Punto, Stilo, 500, Ducato, Doblo, Tipo su jedan od najbitnijih segmenata u našem poslovanju. Trenutno raspolažemo sa preko 40000 delova za Fiata u preko 60 brendova. Svakim danom uvećavamo ponudu za Fiat automobile da bi odgovorili na sve Vaše upite.

U našem asortimanu su auto delovi za Fiat Punto, Grande Punto, Stilo, 500, 500L, 500XL, Doblo, Abarth, Ducato, Bravo, Brava, Tipo.

Pozovite našu Fiat korisničku podršku gde možete dobiti informaciju u delovima, njihovim cenama i trenutnim akcijama.

fiat punto delovi beograd, fiat punto delovi novi sad

AUTO DELOVI ZA FIAT

Kako pronaći odgovarajuće Fiat delove?

Da biste bili potpuno sigurni delove možete indentifikovati preko specijalizovanog Fiat-Eper auto programa. Ukoliko nemate EPER program najbezbedniji način je da pozovete naš Fiat Call centar gde ćemo Vam pomoći u odabiru pravih odgovarajućih Fiat delova.

Kako poručiti deo?

Veoma lako!

Pozovte nas da pronađemo delove za Fiata umesto Vas. Svakako, ukoliko imate originalni broj, unosom u pretragu u našoj online prodavnici prikazaće Vam se traženi deo. Auto delovi za Fiat imaju česte akcije koje će se prikazati prilikom odabira marke Fiat.

Dostupnost, brendovi  i cene Fiat auto delova?

Trudimo se da u svakom trenutku možemo odgovoriti na sve Vaše zahteve za odgovrajućim delovima za Fiata. Trenutno u našem asortimanu raspolažemo sa preko 40000 Fiat delova.

U prilici smo da Vam ponudimo preko 60 brendova pretežno iz Evrope koji mogu odgovoriti kvalitetno na sve zahteve Vaše upite. Takođe u ponudi imamo i originalne Fiat rezervne delove.

Isporuka paketa?

isporuku Fiat delova vršimo na teritoriji Srbije. Isporuka paketa je od 1-5 radnih dana.

Da li su Fiat polovni auto delovi pouzdani?

Uprkos mišljenju mnogih da se kupovinom polovnih delova za Fiat može uštedeti novac, to je potpuno netačno ii nebezbedno. U našoj ponudi imamo veliki izbor delova za automobile Fiat Punto, Grande Punto, Stilo, 500, 500L, 500XL, Doblo, Abarth, Ducato, Multipla, Bravo, Brava, Tipo, Panda.

PONUDA DELOVA

FIAT Delovi 500 87%
FIAT Delovi ABARTH 81%
FIAT Delovi BRAVA 75%
FIAT Delovi DOBLO 88%
FIAT DUCATO 82%
FIAT Delovi GRANDE PUNTO 96%
FIAT Delovi PUNTO 97%
FIAT Delovi STILO 85%
FIAT Delovi TIPO 77%
auto delovi fiat punto, stilo, 500, doblo, ducato

KATEGORIJE DELOVA ZA FIAT

farovi za delove za auto volvo

SVETLOSNA OPREMA

delovi klime, kompresori klime , hladjenje

DELOVI KLIME

hladnjaci klime, hladnjaci vode

HLADNJACI

stabilizator delovi fiat punto

VEŠANJE

branik, vrata, hauba

KAROSERIJA

veliki servis delovi fiat punto, stilo, 500xl

VELIKI SERVIS

ZANIMLJIVOSTI O FIATU

Po čemu je poznat Fiat?

Fiat je najveći proizvođač automobila u Italiji. Tokom svoje više od vekovne istorije, ostao je najveći proizvođač automobila u Evropi i treći u svetu posle General Motors-a i Forda preko 20 godina, sve do krize automobilske industrije krajem 1980-ih.

Da li poznajete  istoriju Fiata?

Možda mislite da Fiat samo proizvodi male slatke automobile, ali Fiat se bavio kočijama i železničkim motorima, traktorima, vojnim vozilima i avionima. Tokom drugog svetskog rata, Fiat je proizvodio vojna vozila i mašine za italijansku vojsku i, na kraju, za Nemačku.

Fiat za svoje automobile proizvodi i originalne delove koje smo u prilici da Vam ponudimo.

Po čemu je Fiat jedinstven?

Fiat je izazvao veliku pometnju 1899. godine kada je objavio svoje prvo serijsko vozilo. Proizvedeno je samo osam modela sa dvocilindričnim motorom postavljenim pozadi. Proizveo je nešto više od 4 konjske snage i imao je ručni menjač sa tri brzine. Prvi Fiat je bio zapažen po sličnosti u pogledu na konjsku zapregu i nedostatku brzine za vožnju unazad.

Nažalost, delove za ovaj model Fiata nemamo, ali su svi auto delovi za Fiat Punto, Grande Punto, Doblo, Stilo prisutni u našem asortimanu.

Značenje imena FIAT?

Na engleskom reč „fiat“ znači formalni dekret ili naredba, obično iz moćnog političkog ili birokratskog entiteta. Na latinskom„fiat“ znači „neka se to uradi“. Na katalonskom je konjugacija glagola „fiar“ što znači „prodati na kredit“. Bez malo mašte, nijedna od ovih reči se ne odnosi na automobile(sa mogućim izuzetkom poslednjeg).

Međutim, u automobilskom svetu „Fiat“ je skraćenica koja stoji za Fabbrica Italiana Automobili Torino, što prevodi u italijansku fabriku automobila, Torino. Za ljubitelje automobila, ova definicija ima najviše smisla – čak i ako ne govore italijanski.

UKRATKO O PROIZVOĐAČU FIAT

Fiat je italijanski automobil proizvođač, podružnica FCA Italija, deo Stellantisa. Delovi Fiat Punto, Stilo, Grande Punto, Ducato, Doblo u našoj prodavnici. Fiat Automobili su osnovani u januaru 2007. godine kada je Fiat reorganizovao svoje automobilsko poslovanje , a svoju istoriju prati od 1899. godine kada je proizveden prvi Fiatov automobil, Fiat 4 HP.

Fiat je najveći proizvođač automobila u Italiji. U prodavnici Leminex su Auto delovi za Fiat Punto, Grande Punto, Stilo, Doblo, Ducato. Tokom svoje više od vekovne istorije, ostao je najveći proizvođač automobila u Evropi i treći u svetu posle General Motors-a i Forda preko 20 godina, sve do krize automobilske industrije krajem 1980-ih. U 2013. godini, Fiat S.p.A. je bio drugi najveći evropski proizvođač automobila po obimu proizvodnje i sedmi na svetu, dok je FCA bio osmi svetski proizvođač automobila.

1970. godine, Fiat Automobiles je u Italiji zaposlio više od 100.000, kada je proizvodnja dostigla najveći broj, 1,4 miliona automobila, u toj zemlji. Od 2002. godine izgradila je više od milion vozila u šest pogona u Italiji, a ta zemlja je činila više od trećine prihoda kompanije. Fiat je takođe proizvodio železničke motore, vojna vozila, poljoprivredne traktore, avione i oružje kao što je Fiat – Revelli Modello 1914.

AUTO DELOVI ZA FIAT ABARTH

Abarth & C. S.p.A. je italijanski proizvođač trkačkih i drumskih automobila i odsek za performanse koji je osnovao italijansko-austrijski Carlo Abarth 1949. godine. Auto delovi za Fiat Abarth. Abarth & C. S.p.A. je u potpunosti u vlasništvu filijale FCA iz Italije, koja je deo Stellantisa. Njegov logotip je štit sa stilizovanim škorpijom na žutoj i crvenoj podlozi.

AUTO DELOVI ZA FIAT 500

Fiat 500 (Cinquecento) je mali gradski automobil sa četvorosedom, zadnjim motorom, koji su proizvodili i plasirali u prodaju Fiat Automobiliod 1957. do 1975. godine, u jednoj generaciji u salonu sa dvoja vrata i dvokrilnim vozilima. karoserija vrata karavan. Auto delovi za Fiat 500, Fuat 500L, Fiat 500XL na našem lageru.

AUTO DELOVI ZA FIAT BRAVA

Fiat Bravo i Fiat Brava (Tip 182) su mali porodični automobili koje je italijanski proizvođač automobila proizveo Fiat od 1995. do 2001. Auto delovi za Fiat Brava, Bravo.Oni su zapravo bili dve verzije istog automobila, Bravo sa tri vrata i Brava sa pet vrata. Ime Bravo oživljeno je u januaru 2007. godine, uz novi Fiat Bravo, zamenu za Stilo. Nova verzija bila je dostupna samo sa pet vrata.

AUTO DELOVI ZA FIAT DOBLO

Fiat Doblo je kombi vozilo za rekreaciju i rekreaciju, koje italijanski proizvođač automobila proizvodi od 2000. godine. Predstavljen je na salonu automobila u Parizu u oktobru 2000. godine.

1.3-litarski MultiJet pridružuje se 1.6-litarskom MultiJet motoru, koji je dostupan u izlazima od 105PS ili 120PS. Na raspolaganju su četiri nivoa opreme za model Doblo 2020. godine: Standard, SKS, Tecnico i Sportivo. 

 

AUTO DELOVI ZA FIAT DUCATO

Fiat Ducato je lagano komercijalno vozilo koje je prvobitno razvilo zajedničko preduzeće Sevel između Fiata i PSA Peugeot Citroen (danas su deo Stellantisa), proizvodi se od 1981. Auto delovi Fiat Ducato. Takođe se prodavalo kao Citroen C25, Peugeot J5, Alfa Romeo AR6 i Talbot Ekpress za prvu generaciju, dok se druga i treća generacija prodaju kao Fiat Ducato, Citroen Jumper i Peugeot Boker. Na tržište Kanade i Sjedinjenih Država ušao je kao Ram ProMaster za model 2014. godine.

AUTO DELOVI ZA FIAT GRANDE PUNTO

Fiat Grande Punto je supermini automobil koji je italijanski proizvođač Fiat proizveo od 2005. do 2018. To je treća generacija u seriji Fiat Punto, a najavljen je u avgustu 2005. i predstavljen na sajmu automobila u Frankfurtu. 

U 2009. godini, Grande Punto je postao model početnog nivoa koji se prodaje uz modernizovani Punto Evo, viših specifikacija. 2012. godine oba su zamenjena revidiranim modelom, nazvanim jednostavno Punto.

AUTO DELOVI ZA FIAT PUNTO

Fiat Punto je automobil koji je italijanski proizvođač Fiat proizveo od 1993. do 2018. godine, a obuhvata tri generacije. Treća generacija automobila plasirana je pod nazivom Grande Punto, između 2005. i 2009. godine, i kao Punto Evo, između 2009. i 2012. godine, kada je ponovo uvedeno jedno reči Punto. Auto delovi za Fiat Punto Beograd. Od maja 2013. godine, gotovo devet miliona jedinica prodato je širom sveta.

Proizvodnja prve generacije Punto-a iznosila je 3,429 miliona jedinica, druge generacije 2,96 miliona jedinica, a treće generacije 2,67 miliona jedinica.

AUTO DELOVI ZA FIAT STILO

Fiat Stilo (tip 192) je mali porodični automobil dostupan u obliku tro vrata i hečbek sa pet vrata, kao i karavan (Fiat Stilo MultiVagon), koji je proizveo italijanski proizvođač automobila Fiat. Auto delovi za Fiat Stilo. Stilo sa troja vrata i pet vrata lansirani su u novembru 2001. godine, na salonu automobila u Bolonji, da bi zamenili Fiat Bravo / Brava, Stilom MultiVagon, sledećeg januara 2003.

Fiat Bravo je naslednik Stila na većini tržišta, međutim Stilo sa pet vrata nastavio je da se proizvodi u Brazilu do decembra 2010. godine, kada ga je zamenio Bravo. Stilo je došao na treće mesto u nagradama za Evropski automobil godine.

AUTO DELOVI ZA FIAT TIPO

Fiat Tipo kompaktan je automobil. Verzija sedan sa tri kutije predstavljena je na salonu automobila u Istanbulu 2015. godine u maju 2015. godine, a prodaja u Turskoj započela je u oktobru 2015. godine. Delovi za Fiat Tipo u preko 60 brendova.

U 2016. godini usledio je hečbek i verzija karavana, za evropsko tržište i Ujedinjeno Kraljevstvo. Tipo sastavlja italijanski proizvođač automobila Fiat, u fabrici Tofas u Bursi u Turskoj, a izgrađen je na Fiat Small Vide LVB platformi.

FIAT ISTORIJA

11. jula 1899. Giovanni Agnelli bio je deo grupe osnivača FIAT-a, Fabbrica Italiana di Automobili Torino. Prva Fijatova fabrika otvorena je 1900. godine sa 35 zaposlenih koji su proizvodili 24 automobila. Od početka poznat po talentu i kreativnosti svog inženjerskog osoblja, do 1903. godine Fiat je zaradio mali profit i proizveo 135 automobila; ovo je naraslo na 1.149 automobila do 1906. godine. Kompanija je zatim objavila javnu prodaju akcija putem milanske berze.

Agnelli je vodio kompaniju do svoje smrti 1945. godine, dok je Vittorio Valletta upravljao svakodnevnim aktivnostima firme. Njegov prvi automobil, fotoaparat od 3 vhich (od čega su napravljene samo 24 primerka, a sve u kući Alessio iz Torina), zasnovan je na dizajnu kupljenom od Ceirano GB & C i imao je 697 ccm (42,5 cu in) bokserskog blizanca motor. 1903. godine Fiat je proizveo svoj prvi kamion. 1908. godine prvi Fiat je izvezen u SAD. Iste godine proizveden je prvi Fijatov avionski motor. Takođe otprilike u isto vreme, Fiat taksi postaje popularan u Evropi.

FIAT DELOVI U NAŠEM ASORTIMANU

Do 1910. godine Fiat je bio najveća automobilska kompanija u Italiji. Iste godine novoformirani američki F.I.A.T. sagradio je novo postrojenje u mestu Poughkeepsie, NI. Automobilska kompanija. Posedovanje Fiata u to vreme bio je znak razlike. Troškovi Fiata u SAD-u u početku su iznosili 4.000 , a 1918. porasli su na 6.400, u poređenju sa 825 dolara za Ford Model T 1908., odnosno 525 američkih dolara 1918. Tokom Prvog svetskog rata, Fiat je morao da posveti sve svoje fabrike snabdevanju saveznika avionima, motorima, mitraljezima, kamionima i sanitetskim vozilima. Po ulasku SAD-a u rat 1917. godine, fabrika je zatvorena jer su američki propisi postali previše opterećujući (stranica je na kraju prodata kompaniji Vestern Publishing). Posle rata, Fiat je predstavio svoj prvi traktor, 702. Do početka 1920-ih, Fiat je imao tržišni udeo u Italiji od 80%.

1921. godine radnici su zaplenili Fijatove pogone i nad njima podigli crvenu zastavu komunizma. Agnelli je odgovorio napuštanjem kompanije. Međutim, Italijanska socijalistička partija i njena saveznička organizacija, Italijanska opšta konfederacija rada, u nastojanju da postignu kompromis sa centrističkim strankama naredile su okončanje okupacije. 1922. godine Fiat je počeo da gradi čuvenu fabriku automobila Lingotto – tada najveću u Evropi – koja se otvorila 1923. Bila je to prva Fijatova fabrika koja je koristila trake za montažu; do 1925. godine, Fiat je kontrolisao 87% italijanskog tržišta automobila. 1928. godine, sa modelom 509, Fiat je u nabavnu cenu uključio osiguranje.

Fiat je tokom Drugog svetskog rata pravio vojne mašine i vozila za vojsku i Regia Aeronautica, a kasnije i za Nemce. Fiat je napravio zastarele borbene avione poput dvokrilca CR.42 Falco, koji je bio jedan od najčešćih italijanskih aviona, zajedno sa Savoia-Marchettisom, kao i lake tenkove (zastarele u poređenju sa nemačkim i sovjetskim kolegama) i oklopna vozila. Najbolji Fijatov avion bio je lovac G.55, koji je stigao prekasno i u suviše ograničenom broju. 1945. godine, godine kada je svrgnut Benito Musolini, Nacionalni oslobodilački odbor uklonio je porodicu Agnelli sa vodeće uloge u Fijatu zbog njenih veza sa Musolinijevom vladom. Vraćeni su tek 1963. godine, kada je Đovanijev unuk Đani preuzeo mesto generalnog direktora do 1966. godine, kao predsednik do 1996. godine.

DELOVI ZA FIATA U PREKO 18000 ARTIKALA!

1970. godine Fiat je u Italiji zaposlio više od 100.000, kada je njegova proizvodnja dostigla najveći broj, 1,4 miliona automobila, u toj zemlji. Od 2002. godine, Fiat je izgradio više od milion vozila u šest fabrika u Italiji, a država je činila više od trećine prihoda kompanije.

Pred kraj 1976. godine objavljeno je da bi libijska vlada trebalo da preuzme udeo u kompaniji u zamenu za injekciju kapitala. Ostali aspekti libijskog sporazuma uključuju izgradnju fabrike kamiona i autobusa u Tripoliju. Predsedavajući Agnelli je sporazum iskreno opisao kao „klasičnu operaciju recikliranja petro novca koja će ojačati italijanske rezerve, pružiti Fijatu svež kapital i dati grupi veću mirnoću u sprovođenju svojih investicionih programa“.

29. januara 2014. godine objavljeno je da će se Fiat SpA (bivši vlasnik Fiat Group) pripojiti novom holdingu sa sedištem u Holandiji, Fiat Chrisler Automobiles NV (FCA), održanom pre kraja 2014. Fiat Chrisler Automobiles postao novi vlasnik Fijat grupe. Dana 1. avgusta 2014. godine, Fiat S.p.A. je dobio neophodno odobrenje akcionara za nastavak spajanja, koje je stupilo na snagu 12. oktobra 2014.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on reddit
VESTI IZ FIATA

AUTO DELOVI FIAT SRBIJA