BLOG

Categories: Nekategorizovano
povećanje prodaje auto delova

Globalni trend prodaje robe preko interneta nastavlja se i ove godine. Povećanje prodaje auto delova prati takve trendove. Povećanje prodaje auto delova putem interneta povećano je u svim zemljama Evropske unije. U nekim zemljama skok prodaje u 2020. premašuje 35%. To je dovelo do toga da u nekim zemljama u kojima su Velika Britanija i Francuska vodeće ljudi kupuju u uslugama i prodavnicama.

Naravno izrada izrada web prodavnice nekada može biti veoma kompleksan posao koji zahteva veliko poznavanje materije. Povećanje prodaje auto delova u mnogome zavisi od tehničkih karakteristika sajta. 

Povećanje prodaje auto delova donosi nažalost i prodavce sumnjive robe i porekla

Ova vrsta kupovine je u stalnom porastu i stoga privlači zbog svog profita i prodavce koji prodaju robu sumnjivog porekla i kvaliteta. Kupci su ponekad prevareni ili dobijaju robu koja ne odgovara njihovim dimenzijama i kvalitetom. Da bi se zaštitili od takve prodaje, zakoni o zaštiti potrošača se brzo donose u mnogim zemljama, ali u mnogim slučajevima to ne funkcioniše u praksi.

U velikoj ponudi u kojoj je lako i loš proizvod predstaviti kao dobar, sve je više prodavaca koji žele da ostvare profit na lakši način ne razmišljajući o bezbednosti svojih kupaca i drugih učesnika u saobraćaju. Veoma je bitno da povećanje prodaje auto delova prati i bezbednost takve kupovine.

Ubrzan život i različite navike ljudi doveli su do potrebe da ljudi imaju dovoljno vremena za odmor i opuštanje. To je dovelo do toga da ljudi češće kupuju od svojih domova. Ovakav način kupovine je ispunjenje obaveza uz minimalan napor nakon napornog radnog dana. Ova vrsta kupovine važi i za oblast auto delova. 

Izrada online prodavnice se nametnula kao pravo rešenje  i sada je potpuno nezamisljivo da neka firma ne poseduje svoj online shop. Usluge su takođe počele da se prilagođavaju ovakvom načinu pružanja usluga svojim korisnicima i došlo se do toga da kupac želi da ima zakazani servis i delove. U svom rasporedu mogli bi lakše da zakažu posetu majstoru i obave neophodne popravke automobila.

Veoma je teško preko sajtova zaključiti koji prodavci imaju originalne, rezervne delove (ne jeftine kineske delove). Jedini način da to proverite je da pitate prodavca da li su oni predstavnici brenda u zemlji iz koje zovete. Na sajtovima brendova koji vas zanimaju proverite da li su zaista registrovani u bazi dilera. Svakako da neki brendovi ne stavljaju listu dilera na svoje sajtove i onda moraju da veruju svom instinktu. Nažalost, to je jedini način

22

Categories: Ford, Vesti iz auto industrije
ford bronko everglades, ford bronco everglades

Ford Bronco Everglades predstavljen kao moderni SUV koji Vas neće ostaviti zaglavljenim u blatu.

Ford Bronco Everglades je SUV koji ima dizalicu koja će Vam pomoići da prodjete kroz blato i vitlo koje će vam pomoći ako se zaglavite.

Ford je sa novim terencem Bronco Everglades pokušao da konkuriše čuvenom Jeep Wrangleru. Tokom decenija, Jeep je prodavao svoj časni Vrangler u bezbroj različitih kombinacija štedljivosti, stila, sposobnosti i raskoši. Sada niko ne zamera Fordu što se igrao nadoknade i puštao novu varijantu Bronka naizgled svakog meseca. Jedna značajna razlika ovde je u tome što se čini da Ford objavljuje nove varijante delimično da bi odvratio ili smirio one koji podižu ruke i depozite čiji Bronco tek treba da budu napravljeni. Naime: Ford Bronco Everglades iz 2022. je dostupan isključivo postojećim vlasnicima rezervacija. Na ovaj način Ford želi da skrene pažnju sa isporuke novim vlasnicima i natera ih da svoje rezervacije pomere i kupe najnoviju verziju ovog modela. 

Šta je Everglades?

Još jedna jedinstvena kolekcija Fordovih opcija i dodataka koja ima za cilj stvaranje „SUV-a rođenog da diše kada vazduh postane gust i dizajniranog da pritisne kada staza okrene druge“, pretpostavlja se da su vodene karakteristike za koje Ford misli da će ovaj Bronco proći kroz njega dok drugi SUV-ovi nece uspeti. Kao što ime govori, model Everglades je optimizovan za vožnju u dubljoj vodi. Na taj način Ford se nada da će prestići svoje protivnike i „ostaviti ih u mocvari“.

Funkcionalna osnova Ford Bronco Evergladesa iz 2022. je model Black Diamond sa četvoro vrata opremljen sadržajem paketa Mid, paketom Saskuatch za terensku vožnju, čvrstim krovom u boji sa krovnim nosačem i prečkama, i sa 2,3-litarski turbo EcoBoost I-4 sa 10-brzinskim automatikom. Ovom temeljnom Broncu, Ford dodaje sledeće da bi ga transformisao u Everglades:

FORD DELOVI U NAŠOJ PRODAVNICI U PREKO 2000 ARTIKALA

  1. Modularni Ford Performance branik za teške uslove rada opremljen vitlom Zeon 10-S Varn i zaštitnom safari šipkom
  2. Podignuti otvor za ventilaciju za prednju i zadnju osovinu, prenosno kućište i menjač za povećanje bezbedne dubine gačenja sa 33,5 na 36,4 inča
  3. Vazdušna disalica koja pomaže u uklanjanju prašine, snega i vode iz usisnika motora

Ford Bronco Everglades dizalica...

Fordova prva fabrički ugrađena dizalica za usis motora izlazi iz motornog prostora, preko nosača retrovizora i uz A-stub na strani suvozača kako bi udahnuo čist vazduh kada putujete u konvoju po prašnjavom putu. Njegov trik za zabavu je otvoreni komad za ventilaciju i zaštitna ploča koja se može montirati naizmenično na prednji ili zadnji deo jedinice uklanjanjem tri Bronco zavrtnja sa natpisom na svakom. Dakle, kada pada jaka kiša ili sneg, motor može da udahne sa zadnje strane; inače vazduh može da uđe sa prednje strane. Imajte na umu da, kao i kod drugih takvih uređaja, ovo nije podvodni aparat za disanje za motor, zbog čega je dubina prelaska navedena kao 36,4 inča, a ne 70, što je otprilike visina otvora za disanje.

Kao i Ford Performance vitlo (3.500 dolara preko Ford Performance kataloga), Everglades-ovo fabrički instalirano vitlo dolazi sa sintetičkom linijom od 100 stopa. Njegov sistem montaže je dizajniran od samog početka programa Bronco, nosač premašuje zahtjeve proizvođača za čvrstoću, a čak je i testiran na sudar.

Vitlo ima aluminijumski bubanj velikog prečnika za smanjenje opterećenja na užetu, njegov unutrašnji mehanizam je vodootporan i ima trostepeni planetarni zupčanik koji može da se namota u konop brzinom od 33 stope u minuti kada nema opterećenja (27 procenata brže nego na drugim Varn vitlima).

Kako prepoznati Ford Bronco Everglades?

Neće biti greške u Bronco Evergladesu, čak ni sa vidikovca koje zaklanjaju vitlo i disalicu. Samo potražite bilo koju od ovih karakteristika:

  • Jedinstveni prednji i zadnji blatobrani sa kvadratnim otvorima točkova koji podsećaju na originalne Bronco-ove i šiljke koji se po širini poklapaju sa onima iz paketa Saskuatch (lako se postiže Bronco-ovim prednjim i zadnjim branicima)
  • 17-inčne lakirane aluminijumske felne jedinstvene za model Everglades
  • Karbonizovana siva rešetka sa sjajno crnim Bronco slovima
  • Boja boje Desert Sand ekskluzivna za Everglades (ostale četiri dostupne boje su Eruption Green, Area 51, Shadov Black i Cactus Grei)
  • Grafika topografske mape Evergladesa na prednjim branicima (u kompletu sa slikom Saskuatcha koji gazi kroz vodu do butina!)

UNUTRAŠNJA OPREMA

Unutračnja oprema je podešena za uslove kakvi vladaju na močvarnim terenima prepunim blata. Sedišta su od vinila za brodove u dvobojnoj svetlo i tamno sivoj boji, plus gumirane podne obloge za pranje. Unutrašnje ručke na vratima i otvori za ventilaciju su naglašeni u Urban Green, a 12-inčni Sinc 4 ekran za informacije i zabavu pripremljen je za mape terenskih staza.

33

Categories: Vesti iz auto industrije
sony vision s01, sony vision s02

Sony predstavlja svoju viziju budućnosti električne mobilnosti kroz svoje koncepte Vision-S 01 i Vision-S 02.

Kada je pre dve godine Sony izazvao senzaciju na automobilskom tržištu predstavljanjem svog prototipa Vision-S01. Bio je to veliki bum u javnosti. Tada je pokazao svoju viziju električne mobilnosti kroz spektakularnu limuzinu koja je bila moćna (400 kV, ili 544 ks), povezana (kompatibilna sa 5G) i polu- autonoman (zahvaljujući višestrukim senzorima). Unutrašnjost Sony automobila imala je ogroman ekran osetljiv na dodir. Ekran je služio kao kontrolna tabla. Od tada, Sony nije prestao da testira ovaj automobil na putevima, kako bi usavršio bezbednost u vozilu i otklonio sve nedostatke.

SONY VISION S02

Ove godine, Sony je napravio iskorak otkrivanjem novog koncepta, Vision-S 02. To je  SUV-a sa sedam sedišta koji se oslanja na istu formulu kao i njegov prethodnik. Opremljen brojnim LiDAR (laserskim skeniranjem) senzorima. Unutrašnji sistem automobila je sposoban da analizira svoje neposredno okruženje u realnom vremenu i nudi mogućnosti autonomne vožnje u određenim situacijama. Sony takođe najavljuje da ovo vozilo može primati udaljena ažuriranja preko svojih softwera kako bi poboljšalo bezbednost.

Sony koristi svoju stručnost kao specijalista za zabavu, nudeći trodimenzionalno zvučno polje zahvaljujući zvučnicima ugrađenim u sedišta, pružajući zaista impresivna muzička iskustva. Proizvođač čak navodi da je možda moguće igrati PlayStation igre u samom vozilu. Na različitim ekranima dostupnim putnicima, putem daljinske veze sa kućnom konzolom.

Sony je najavio planove za pokretanje posebnog odeljenja u svojoj kompaniji pod nazivom „Soni mobilnost” u proleće 2022. kako bi pripremio svoj ulazak na tržište električnih vozila. Japanski brend bi tako mogao da dovede Apple na tu poziciju i postane prvi proizvođač koji je istorijski fokusiran na potrošačku tehnologiju i koji se širi u automobilski svet. Što se tiče pozicioniranja (sa svojom limuzinom i SUV-om), tehnologije i ugrađenih displeja, Soni je takođe spreman da preuzme Teslu. Ostaje da se vidi da li će firma imati isti nivo uspeha.

37

Categories: Audi, Volkswagen

Audi i Formula 1 su nikad bliži. Audi je objavio da je  „blizu cilja“ u svojim razmatranjima o ulasku u Formulu 1 u pismu napisanom upravnom telu ovog sporta, FIA. Kaže se da Audi ili njegova matična firma Porše pripremaju veliku najavu u motosportu u narednim mesecima.

formula 1 audi

AUDI F1

Nakon mnogo godina glasina, Audi ili Porše bi mogli da se spremaju da objave ulazak u (F1)Formulu 1 – vrhunac motosporta na globalnom nivou. Volksvagen grupa procenjuje prijave za Audi i Porše od 2026. godine, kada su planirane velike promene pravila kako bi se uveli novi, ekološki svesniji pogonski agregati i značajno smanjili troškovi takmičenja. Kao rezultat toga, uključen je u diskusije o novim tehničkim propisima, uključujući obnovljeni fokus na korišćenje održivih goriva i više električne pomoći.

U pismu upućenom odlazećem predsedniku FIA Žan Tod, izvršni direktor Audija Markus Duesman i Oliver Hofman, šef tehničkog razvoja, napisali su: „Nedavno smo videli da je dostignuta još jedna prekretnica – prvi nacrt tehničkih, sportskih i finansijskih propisa. Verujemo da sadrži zadovoljavajuća rešenja za sve ciljeve“, navodi se u pismu”. „Radujemo se saradnji sa [FIA] kako bismo završili ovaj važan proces i potvrdili naš ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine. Audi je tako najavio da je F1 blizu.

U pismu se dalje ističe da svaku odluku o ulasku u sport i dalje mora odobriti nadzorni odbor Volksvagen grupe, ali dodaje: „Radujemo se što ćemo raditi sa vama i vašim timom, da završimo ovaj važan proces i potvrdimo naše Ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine.”

AUDI AUTO DELOVI U NAŠOJ PONUDI

Nema vesti o tome da li bi i Porše mogao da se takmiči, ili da li će Volksvagen grupa umesto toga odlučiti da uđe samo u Audi, u onome što bi se naplaćivalo kao okršaj sa najvećim rivalom Mercedesom. Nejasno je i da li će Volksvagen grupa kupiti postojeći tim ili će napraviti sopstveni automobil i tim od nule. Međutim, iako je Meklaren priznao pregovore sa Audijem u „ranoj fazi“, rekao je da su i drugi potencijalni partneri u razgovorima sa njim, sa ciljem ulaganja ili u trkački tim ili u celu grupu kompanija.

Alternativno, brendovi Audi ili Porše bi mogli da se pridruže F1-Formuli 1 kao dobavljač motora, verovatno preko Meklarena (kako se ranije pričalo) ili Red Bula (koji verovatno traži sponzora za svoj postojeći program motora, nakon odlaska Honde ove godine). Argumenti za ovakvo razmišljanja je Porscheovo nedavno interesovanje za sintetička goriva i motore sa unutrašnjim sagorevanjem koji se trenutno koriste u bolidima Formule 1. Dok je Porše upravljao fabričkim timom Formule 1 između 1957. i 1962. – a kasnije je proizvodio motore za Meklaren – Audi se nije takmičio u F1 u posleratnoj eri. Međutim, Audi ima dugu istoriju u trkama izdržljivosti, a njegov prethodnik Auto Union je bio dominantan u predratnim trkama za Veliku nagradu.

Poručite delove za Vaš Audi u našoj online prodavnici. Trenutni popust na Audi delove iznosi 38%. Pozovite još danas i ostvarite popuste.

57