BLOG

Categories: Ford, Vesti iz auto industrije
ford bronko everglades, ford bronco everglades

Ford Bronco Everglades predstavljen kao moderni SUV koji Vas neće ostaviti zaglavljenim u blatu.

Ford Bronco Everglades je SUV koji ima dizalicu koja će Vam pomoići da prodjete kroz blato i vitlo koje će vam pomoći ako se zaglavite.

Ford je sa novim terencem Bronco Everglades pokušao da konkuriše čuvenom Jeep Wrangleru. Tokom decenija, Jeep je prodavao svoj časni Vrangler u bezbroj različitih kombinacija štedljivosti, stila, sposobnosti i raskoši. Sada niko ne zamera Fordu što se igrao nadoknade i puštao novu varijantu Bronka naizgled svakog meseca. Jedna značajna razlika ovde je u tome što se čini da Ford objavljuje nove varijante delimično da bi odvratio ili smirio one koji podižu ruke i depozite čiji Bronco tek treba da budu napravljeni. Naime: Ford Bronco Everglades iz 2022. je dostupan isključivo postojećim vlasnicima rezervacija. Na ovaj način Ford želi da skrene pažnju sa isporuke novim vlasnicima i natera ih da svoje rezervacije pomere i kupe najnoviju verziju ovog modela. 

Šta je Everglades?

Još jedna jedinstvena kolekcija Fordovih opcija i dodataka koja ima za cilj stvaranje „SUV-a rođenog da diše kada vazduh postane gust i dizajniranog da pritisne kada staza okrene druge“, pretpostavlja se da su vodene karakteristike za koje Ford misli da će ovaj Bronco proći kroz njega dok drugi SUV-ovi nece uspeti. Kao što ime govori, model Everglades je optimizovan za vožnju u dubljoj vodi. Na taj način Ford se nada da će prestići svoje protivnike i „ostaviti ih u mocvari“.

Funkcionalna osnova Ford Bronco Evergladesa iz 2022. je model Black Diamond sa četvoro vrata opremljen sadržajem paketa Mid, paketom Saskuatch za terensku vožnju, čvrstim krovom u boji sa krovnim nosačem i prečkama, i sa 2,3-litarski turbo EcoBoost I-4 sa 10-brzinskim automatikom. Ovom temeljnom Broncu, Ford dodaje sledeće da bi ga transformisao u Everglades:

FORD DELOVI U NAŠOJ PRODAVNICI U PREKO 2000 ARTIKALA

  1. Modularni Ford Performance branik za teške uslove rada opremljen vitlom Zeon 10-S Varn i zaštitnom safari šipkom
  2. Podignuti otvor za ventilaciju za prednju i zadnju osovinu, prenosno kućište i menjač za povećanje bezbedne dubine gačenja sa 33,5 na 36,4 inča
  3. Vazdušna disalica koja pomaže u uklanjanju prašine, snega i vode iz usisnika motora

Ford Bronco Everglades dizalica...

Fordova prva fabrički ugrađena dizalica za usis motora izlazi iz motornog prostora, preko nosača retrovizora i uz A-stub na strani suvozača kako bi udahnuo čist vazduh kada putujete u konvoju po prašnjavom putu. Njegov trik za zabavu je otvoreni komad za ventilaciju i zaštitna ploča koja se može montirati naizmenično na prednji ili zadnji deo jedinice uklanjanjem tri Bronco zavrtnja sa natpisom na svakom. Dakle, kada pada jaka kiša ili sneg, motor može da udahne sa zadnje strane; inače vazduh može da uđe sa prednje strane. Imajte na umu da, kao i kod drugih takvih uređaja, ovo nije podvodni aparat za disanje za motor, zbog čega je dubina prelaska navedena kao 36,4 inča, a ne 70, što je otprilike visina otvora za disanje.

Kao i Ford Performance vitlo (3.500 dolara preko Ford Performance kataloga), Everglades-ovo fabrički instalirano vitlo dolazi sa sintetičkom linijom od 100 stopa. Njegov sistem montaže je dizajniran od samog početka programa Bronco, nosač premašuje zahtjeve proizvođača za čvrstoću, a čak je i testiran na sudar.

Vitlo ima aluminijumski bubanj velikog prečnika za smanjenje opterećenja na užetu, njegov unutrašnji mehanizam je vodootporan i ima trostepeni planetarni zupčanik koji može da se namota u konop brzinom od 33 stope u minuti kada nema opterećenja (27 procenata brže nego na drugim Varn vitlima).

Kako prepoznati Ford Bronco Everglades?

Neće biti greške u Bronco Evergladesu, čak ni sa vidikovca koje zaklanjaju vitlo i disalicu. Samo potražite bilo koju od ovih karakteristika:

  • Jedinstveni prednji i zadnji blatobrani sa kvadratnim otvorima točkova koji podsećaju na originalne Bronco-ove i šiljke koji se po širini poklapaju sa onima iz paketa Saskuatch (lako se postiže Bronco-ovim prednjim i zadnjim branicima)
  • 17-inčne lakirane aluminijumske felne jedinstvene za model Everglades
  • Karbonizovana siva rešetka sa sjajno crnim Bronco slovima
  • Boja boje Desert Sand ekskluzivna za Everglades (ostale četiri dostupne boje su Eruption Green, Area 51, Shadov Black i Cactus Grei)
  • Grafika topografske mape Evergladesa na prednjim branicima (u kompletu sa slikom Saskuatcha koji gazi kroz vodu do butina!)

UNUTRAŠNJA OPREMA

Unutračnja oprema je podešena za uslove kakvi vladaju na močvarnim terenima prepunim blata. Sedišta su od vinila za brodove u dvobojnoj svetlo i tamno sivoj boji, plus gumirane podne obloge za pranje. Unutrašnje ručke na vratima i otvori za ventilaciju su naglašeni u Urban Green, a 12-inčni Sinc 4 ekran za informacije i zabavu pripremljen je za mape terenskih staza.

122

Categories: Vesti iz auto industrije
sony vision s01, sony vision s02

Sony predstavlja svoju viziju budućnosti električne mobilnosti kroz svoje koncepte Vision-S 01 i Vision-S 02.

Kada je pre dve godine Sony izazvao senzaciju na automobilskom tržištu predstavljanjem svog prototipa Vision-S01. Bio je to veliki bum u javnosti. Tada je pokazao svoju viziju električne mobilnosti kroz spektakularnu limuzinu koja je bila moćna (400 kV, ili 544 ks), povezana (kompatibilna sa 5G) i polu- autonoman (zahvaljujući višestrukim senzorima). Unutrašnjost Sony automobila imala je ogroman ekran osetljiv na dodir. Ekran je služio kao kontrolna tabla. Od tada, Sony nije prestao da testira ovaj automobil na putevima, kako bi usavršio bezbednost u vozilu i otklonio sve nedostatke.

SONY VISION S02

Ove godine, Sony je napravio iskorak otkrivanjem novog koncepta, Vision-S 02. To je  SUV-a sa sedam sedišta koji se oslanja na istu formulu kao i njegov prethodnik. Opremljen brojnim LiDAR (laserskim skeniranjem) senzorima. Unutrašnji sistem automobila je sposoban da analizira svoje neposredno okruženje u realnom vremenu i nudi mogućnosti autonomne vožnje u određenim situacijama. Sony takođe najavljuje da ovo vozilo može primati udaljena ažuriranja preko svojih softwera kako bi poboljšalo bezbednost.

Sony koristi svoju stručnost kao specijalista za zabavu, nudeći trodimenzionalno zvučno polje zahvaljujući zvučnicima ugrađenim u sedišta, pružajući zaista impresivna muzička iskustva. Proizvođač čak navodi da je možda moguće igrati PlayStation igre u samom vozilu. Na različitim ekranima dostupnim putnicima, putem daljinske veze sa kućnom konzolom.

Sony je najavio planove za pokretanje posebnog odeljenja u svojoj kompaniji pod nazivom „Soni mobilnost” u proleće 2022. kako bi pripremio svoj ulazak na tržište električnih vozila. Japanski brend bi tako mogao da dovede Apple na tu poziciju i postane prvi proizvođač koji je istorijski fokusiran na potrošačku tehnologiju i koji se širi u automobilski svet. Što se tiče pozicioniranja (sa svojom limuzinom i SUV-om), tehnologije i ugrađenih displeja, Soni je takođe spreman da preuzme Teslu. Ostaje da se vidi da li će firma imati isti nivo uspeha.

106

Categories: Audi, Volkswagen

Audi i Formula 1 su nikad bliži. Audi je objavio da je  „blizu cilja“ u svojim razmatranjima o ulasku u Formulu 1 u pismu napisanom upravnom telu ovog sporta, FIA. Kaže se da Audi ili njegova matična firma Porše pripremaju veliku najavu u motosportu u narednim mesecima.

formula 1 audi

AUDI F1

Nakon mnogo godina glasina, Audi ili Porše bi mogli da se spremaju da objave ulazak u (F1)Formulu 1 – vrhunac motosporta na globalnom nivou. Volksvagen grupa procenjuje prijave za Audi i Porše od 2026. godine, kada su planirane velike promene pravila kako bi se uveli novi, ekološki svesniji pogonski agregati i značajno smanjili troškovi takmičenja. Kao rezultat toga, uključen je u diskusije o novim tehničkim propisima, uključujući obnovljeni fokus na korišćenje održivih goriva i više električne pomoći.

U pismu upućenom odlazećem predsedniku FIA Žan Tod, izvršni direktor Audija Markus Duesman i Oliver Hofman, šef tehničkog razvoja, napisali su: „Nedavno smo videli da je dostignuta još jedna prekretnica – prvi nacrt tehničkih, sportskih i finansijskih propisa. Verujemo da sadrži zadovoljavajuća rešenja za sve ciljeve“, navodi se u pismu”. „Radujemo se saradnji sa [FIA] kako bismo završili ovaj važan proces i potvrdili naš ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine. Audi je tako najavio da je F1 blizu.

U pismu se dalje ističe da svaku odluku o ulasku u sport i dalje mora odobriti nadzorni odbor Volksvagen grupe, ali dodaje: „Radujemo se što ćemo raditi sa vama i vašim timom, da završimo ovaj važan proces i potvrdimo naše Ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine.”

AUDI AUTO DELOVI U NAŠOJ PONUDI

Nema vesti o tome da li bi i Porše mogao da se takmiči, ili da li će Volksvagen grupa umesto toga odlučiti da uđe samo u Audi, u onome što bi se naplaćivalo kao okršaj sa najvećim rivalom Mercedesom. Nejasno je i da li će Volksvagen grupa kupiti postojeći tim ili će napraviti sopstveni automobil i tim od nule. Međutim, iako je Meklaren priznao pregovore sa Audijem u „ranoj fazi“, rekao je da su i drugi potencijalni partneri u razgovorima sa njim, sa ciljem ulaganja ili u trkački tim ili u celu grupu kompanija.

Alternativno, brendovi Audi ili Porše bi mogli da se pridruže F1-Formuli 1 kao dobavljač motora, verovatno preko Meklarena (kako se ranije pričalo) ili Red Bula (koji verovatno traži sponzora za svoj postojeći program motora, nakon odlaska Honde ove godine). Argumenti za ovakvo razmišljanja je Porscheovo nedavno interesovanje za sintetička goriva i motore sa unutrašnjim sagorevanjem koji se trenutno koriste u bolidima Formule 1. Dok je Porše upravljao fabričkim timom Formule 1 između 1957. i 1962. – a kasnije je proizvodio motore za Meklaren – Audi se nije takmičio u F1 u posleratnoj eri. Međutim, Audi ima dugu istoriju u trkama izdržljivosti, a njegov prethodnik Auto Union je bio dominantan u predratnim trkama za Veliku nagradu.

Poručite delove za Vaš Audi u našoj online prodavnici. Trenutni popust na Audi delove iznosi 38%. Pozovite još danas i ostvarite popuste.

155

Categories: Nekategorizovano
zf fabrika, fabrika zf auto delova

ZF fabrika pokušava da saradnjom sa Microsoftom Cloudom ubrza digitalnu transformaciju svojih proizvoda i pomogne vozačima.

ZF ulaže milijarde evra u digitalizaciju u narednim godinama. Planovi i procesi kojima ZF fabrika teži da ubrzaju ovom saradnjom su:

  • Dodata vrednost za autonomnu vožnju, povezanost vozila i upravljanje globalnim lancem snabdevanja
  • Infrastruktura zasnovana na Cloudu i saradnja za poboljšanje brzine i efikasnosti u svim poslovnim operacijama
  • Uvođenje platforme za digitalnu proizvodnju u sve ZF fabrike

Da bi ubrzao svoju digitalnu transformaciju, ZF auto delovi narednih godina planira da investira u nove tehnologije a kao najbitnijeg partnera na tom pustu vide kompaniju Microsoft sa svojim Cloudom. Plan je da kompanija za tehnologiju mobilnosti kreira holističku platformu za podatke i integraciju, ZF Cloud, za digitalizaciju svih ZF-ovih industrijskih i operativnih proizvodnih i poslovnih procesa na Microsoft Azure cloud platformi. Veći kapaciteti će obraditi ogromnu količinu podataka koju generišu vozila koja koriste ZF tehnologije kako bi se dodatno optimizovala povezanost ZF komponenti i omogućile potpuno nove funkcionalnosti vozila, uključujući automatizovanu vožnju i autonomne šatlove. Korišćenjem sveobuhvatnog Microsoft-ovog skupa Clouda, veštačke inteligencije, i tehnologija podataka, ZF fabrika  postaje dobavljač usluga mobilnosti koji se nalazi u Cloudu, isporučujući čista, bezbedna, zgodna i pristupačna rešenja za mobilnost svojim klijentima. 

ZF FABRIKA NAŠOJ PONUDI

 koje pruža Microsoft Cloud  će zasigurno koristiti svim strateškim tehnološkim oblastima u kojima ZF posluje. „Novi ZF Cloud će omogućiti potpuno digitalizovan i integrisan proces planiranja prodaje i operacija duž našeg lanca snabdevanja od kraja do kraja“, kaže dr Rene Deist, glavni digitalni direktor (CDO) zadužen za razvoj digitalne transformacije u ZF-u. Objedinjena platforma podataka kombinuje specifične zahteve kupaca sa dugoročnim predviđanjem potražnje, što će omogućiti ZF-u da predvidi potrebe za unutrašnjim i eksternim kapacitetima na osnovu novih kretanja na tržištu. Pored toga, digitalno povezivanje ZF-ovog lanca snabdevanja sa ZF Cloud-om obezbediće besprekornu vidljivost lanca snabdevanja od kraja do kraja i praćenje kretanja materijala. Potpuna vidljivost omogućava brži odgovor na potencijalno izazovna kretanja na tržištu kako bi se minimizirali ili izbegli prekidi u lancu snabdevanja i obezbedile blagovremene isporuke kupaca.

Mogućnosti Microsoft Azure oblaka, podataka i mašinskog učenja pomažu ZF-u da optimizuje razmenu podataka između širokog spektra ZF komponenti povezanih sa oblakom i kreira nove proizvode ili poslovne modele koristeći veštačku inteligenciju (AI). Na primer, za automatizovanu i autonomnu vožnju, ZF Cloud omogućava neprekidan protok podataka između autonomnih ZF šatlova i njihovog okruženja. ZF predviđa višestruke slučajeve upotrebe koji dodaju vrednost ZF kupcima i ljudima koji komuniciraju sa ZF šatlovima. Zamislite mobilne aplikacije za šatl usluge, koristeći lokacije uživo za ažuriranja o dostupnosti šatla, kapacitetu i procenjenom vremenu dolaska uz planiranje ruta u realnom vremenu da biste izbegli zagušenja i uštedeli vreme i energiju. Integrisanje podataka od infrastrukturnih partnera i provajdera usluga pametnih gradova može pomoći da autonomni šatlovi budu dostupni većem broju ljudi i da se odgovori na potrebe transporta poslednje milje.

ZF fabrika u saradnji sa MIcrosoftom

Pored toga, ZF održava širok portfolio ponuda kako bi pomogao gradovima i regionima da mere, smanje i izveštavaju o emisiji ugljenika i da omogući energetski efikasan transport u oblastima automatizovanih autobuskih flota, flota snežnih plugova ili praćenja stanja puteva i železnica. Nadovezujući se na Azure cloud i usluge veštačke inteligencije, ZF pruža rešenja organizacijama u javnom sektoru za smanjenje operativnih troškova uz istovremeno poboljšanje bezbednosti i zadovoljstva korisnika novim digitalnim tehnologijama sa dodatom vrednošću.

Platforme za digitalne proizvode i razvoj u okviru ZF-ovih aktivnosti istraživanja i razvoja mogu biti usmerene ka neometanom prenosu podataka kroz ZF Cloud. U saradnji sa Microsoftom, ZF koristi Azure usluge u oblaku i alate za programere, kao i Microsoftovo iskustvo u agilnom razvoju softvera. Microsoft-ovi razvojni i operativni (DevOps) alati omogućavaju ZF-u da dodatno unapredi svoju multidisciplinarnu saradnju u oblasti automatizacije, testiranja, nadgledanja i kontinuirane isporuke koristeći agilne metode.

Pored toga, Azure pomaže u obradi podataka iz globalno operativnih flota za simulacije povezane sa senzorom nivoa visine u šasiji. Ovo novo ZF rešenje može kontinuirano da šalje podatke o stanju na putu u oblak i koristi napredni algoritam koji pomaže u zaštiti vozača i drugih učesnika u saobraćaju od opasnosti.

ZF AUTO DELOVI U NAŠOJ PONUDI

„Standardizovana platforma podataka takođe može biti dragoceno oruđe u olakšavanju održavanja ZF menjača vetroturbina“, naglašava dr Jirgen Šturm, ZF-ov direktor za informacije (CIO). „Omogućava postepenu integraciju i transformaciju svih internih sistema u cilju implementacije doslednih poslovnih procesa širom sveta. ZF komponente šalju podatke u oblak, generišući automatizovana obaveštenja kada dođe do sledećeg intervala održavanja. U operacijama nova platforma može pomoći u povećanju transparentnosti performansi i rezultata proizvodnje u rasponu od pojedinačnih mašina do cele fabrike. 

Takođe može bolje mapirati sledljivost proizvodnih procesa, kao i analizu i predviđanje proizvodnje ili kvaliteta. ZF crpi iz dragocenog iskustva zasnovanog na tekućim naporima saradnje sa Microsoftom i PvC Nemačka. Tri kompanije transformišu procese i tokove rada koristeći Microsoft Azure infrastrukturu, podatke i usluge Interneta stvari (IoT) da bi izgradile ZF-ovu platformu za digitalnu proizvodnju (DMP), čineći proizvodnju fleksibilnijom i efikasnijom. Projekat omogućava ZF-u da smanji troškove konverzije, poboljša zalihe, performanse i kvalitet. Nakon uspešnog završetka DMP pilot projekta u svojoj fabrici u Diepholcu u severnoj Nemačkoj, ZF planira da implementira platformu u svih oko 200 ZF proizvodnih pogona širom sveta.

PORUČITE ZF AUTO DELOVE ONLINE !!!

ZF-ova nova strategija u oblaku uključuje kulturnu transformaciju unutar kompanije. ZF će pokrenuti sveobuhvatnu inicijativu za obuku zaposlenih za kontinuirano učenje. Cilj je da se pomogne svim ZF timovima da otključaju nove mogućnosti platforme podataka i prošire veštine koje im omogućavaju da ubrzaju razvoj proizvoda i učine proizvodne i administrativne procese još efikasnijim i produktivnijim. Pored toga, zaposleni u ZF-u se osnažuju kroz inicijativu za digitalno hibridno radno mesto i veštine. ZF je opremio oko 110.000 kancelarijskih radnika sa Microsoft 365 i Microsoft timovima kako bi modernizovao poslovanje, ostao na čelu industrije mobilnosti i ubrzao inovacije usmerene na klijente. Kao odgovor na pandemiju COVID-19, zaposleni u ZF-u su koristili Microsoft alatke povezane sa oblakom, uključujući timove, da rade produktivno i bezbedno od kuće ili, kada je potrebno, iz ZF radnih okruženja vezanih za proizvodnju.

Microsoft timovi su omogućili zaposlenima koji rade sa različitih lokacija da otpremaju podatke u realnom vremenu i sarađuju brže i efikasnije. Štaviše, ZF je omogućio zaposlenima da iskoriste prednosti Microsoft Dataverse for Teams, zajedno sa razvojnim alatima sa niskim kodom u Microsoft Pover Platformu, za objavljivanje novih aplikacija koje automatizuju procese i analiziraju podatke unutar Teams-a. Citizen programeri su koristili Teams i Microsoft Pover Platform za brzo rešavanje poslovnih problema, štedeći vreme i smanjujući troškove.

112