Audi A4: Istorija, razvoj, specifikacije

on
Categories: Audi, Vesti iz auto industrije
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4

Predstavljanje Audi A4

Audi A4 je napravljen u pet generacija i baziran je na Folksvagen Grupa B platformi. Prva generacija A4 je nasledila Audi 80. Proizvođači automobila predstavljaju A4 kao nastavak Audi 80 loze. Sa prvom A4 serijom označenom kao B5 serija, zatim B6, B7, B8 i B9. Verzije A4 modela B8 i B9 izgrađene su na Folksvagen Grupa MLB platformi. Ona je zajednička za mnoge druge Audi modele i potencijalno za jedan Porše model u okviru VW Volksvagen grupe.

AUDI A4 model B5 (1996-2001)

Prva generacija Audi A4 bio je odgovor na nezdravu reputaciju brenda i starenje linije proizvoda. A4 je predstavljao redizajn čistog lista kompaktne premium limuzine marke sa prethodnog Audija 80. Zasnovan na platformi Volksvagen B5. Prva generacija Audi A4 standardno je nosila 1,8-litarski turbopunjač sa četvorocilindričnim motorom. Pogon na prednjim točkovima, sa 2,8-litarskim V-6 i Audijevim Kuattro sistemom na sve točkove kao opcionalne nadogradnje. Ručni menjač sa pet brzina je takođe bio standardan. Auto delovi audi. Takođe je bio dostupan i ručno menjajući Tiptronic, zasnovan na Porsche tehnologiji.

AUTO DELOVI AUDI A4 U NAŠOJ PONUDI

Osveženje iz 1999. donelo je male kozmetičke promene, zajedno sa novim 2,8-litarskim V-6 sa 30 ventila i većom snagom osnovnog motora od 1,8 T. Delovi Audi. Model S4 performansi prodat je sa verzijom 2,8-litarskog V-6 sa 30 ventila. Napravljen je sa dvostrukim turbopunjačem snage 250 ks. Opremljen pogonom na sva četiri točka Kuattro i ručnim menjačem sa šest brzina. Auto delovi Audi. Pored sedan karoserije, na raspolaganju je bio i karavan (nazvan Avant). Ova prva generacija A4 prodata je u SAD tokom 2001. godine i prodata je vrlo uspešno, u osnovi radeći na ponovnom uspostavljanju marke Audi u Severnoj Americi.

AUDI A4 model B6 (2002-2004)

Audi A4 druge generacije stigao je na američke obale za model 2002, na novoj laganijoj, tvrđoj i većoj platformi B6. Auto delovi Audi. Ručni menjač nastavljen je standardno na većini modela, dok je prethodni Tiptronic automatski zamenjen CVT menjačem. Dostupni su limuzina, karavan i kabriolet sa dvoja vrata (kabriolet, u Audi-u), plus prednji ili Kuattro pogon na sva četiri točka. Osnovni motor je ostao 1,8-litarski turbo-četvero, ali 2,8-litarski V-6 zamenjen je 3,0-litarskim agregatom sa 220 konjskih snaga. S4 sportska limuzina dobila je novi 4,2-litarski V-8 motor od 339 konjskih snaga od 2003. godine.

A4 model B7 (2005-2008)

Iako je treća generacija dobila ime B7, ovu verziju smatrajte više opsežnim osvežavanjem nego potpuno novim modelom. Konačno, 1,8-litarski turbo-četvorka ustupio je mesto potpuno novom 2,0-litarskom četvorocilindrašu sa turbopunjačem od 200 konjskih snaga sa direktnim ubrizgavanjem goriva i glavom sa četiri ventila koja je zamenila prethodnih pet ventila. Delovi za Audi. Šest stepeni priručnika bili su standardni, zamenjujući staru petostepenu brzinu, a 3.0-litarski V-6 zamenjen je verzijom od 3.2 litra, takođe po prvi put sa direktnim ubrizgavanjem. Onima koji se odluče za samopromenljivi menjač sa novim V-6 motorom, ponuđen je novi konvencionalni šestostepeni Tiptronic automatik, dok je CVT bio na ledu u 2,0-litarskim modelima. Potankosti poput Bluetooth kompatibilnosti i navigacionog displeja u boji ponuđeni su prvi put u ovoj seriji, dok je S5 nastavio sa svojim 4,2-litarskim V-8 i Kuattro pogonom na sva četiri točka.

A4 model B8 (2009-2016)

Još jedan potpuno novi A4 konačno je stigao za 2009. godinu u SAD (godinu dana kasnije od evropskog tržišta). Opet je Audijeva limuzina za hleb i puter porasla u veličini novom Audi Modular Longitudinal Platform podeljenom sa modelom A5. Pet inča duži, dva inča širi i vozeći se na šest inča dužem međuosovinskom razmaku.  Novi A4 bio je prilično veći od svojih konkurenata BMV-a serije 3 i Mercedes-Benz C-klase. Verzije limuzine, karavana i kabrioleta ostale su na listi za narudžbine. Na lansiranju je novi 3.2-litarski V-6 sa 265 konjskih snaga bio jedini dostupan motor. Auto delovi Audi. Uskoro bi usledio ažurirani 2,0-litarski turbo-četvero sa novom tehnologijom „valvelift“. Povećavajući snagu na 211 konjskih snaga i, što je najvažnije, povećavajući obrtni momenat na 258 lb-ft. 

auto delovi beograd, auto delovi audi, delovi za a3,delovi za a4

Do sada su Audijevi sadržaji u automobilu i info-zabava postizali svoj korak opcionim Audi Drive Select-om koji sadrži različita podešavanja pogona i ogibljenja i Audijev MMI interfejs prikaza. Dok je šestostepeni ručni menjač nastavio da radi, kao i CVT menjač kod modela sa prednjim pogonom, verzije Kuattro su 2011. dobile novi osmostepeni automatski menjač. Osvežavanje srednjeg ciklusa 2013. donelo je agresivniju kozmetiku u skladu sa promenama za A5, dok je prvi put predstavljen sistem za električno servo upravljanje. Do tada je S4 zamenjen svojim 4,2-litarskim V-8 sa nadopunjenim 3,0-litarskim V-6 snage 333 konjske snage, opremljenim opcionim sedmostepenim S-tronic automatskim menjačem sa dvostrukom spojkom.

A4 model B9 (2017-

2017. godine velika vest iz Audija bila je njegova nova B9 verzija A4. Audi je tvrdio da je 90 procenata novog A4 zaista novo sa aluminijumskim kočnicama i ovjesima i prednjim i zadnjim dizajnom sa pet karika. U SAD-u je B9 A4 lansiran sa novom verzijom svog četvorocilindričnog TFSI turbopunjača i TDI četvorocilindričnog TDI sa 188 konjskih snaga. Sedmostepeni menjač sa dvostrukom spojkom S-tronic sada je standardan, i dok je automobil postupno veći od svog prethodnika, masa je manja za oko 100 kilograma zahvaljujući laganim materijalima. MMI infotainment je još uvek ovde, ali je ažuriran novom „Virtual Cockpit“ arhitekturom. Želite verziju vagona? Standardni Avant više nije dostupan za američko tržište (kao ni kabriolet), ali Audi A4 Allroad je lansiran za 2018. godinu sa povišenom telesnom visinom i Kuattro pogonom na sve točkove. Takođe u 2018. godini, novi S4 je stigao sa 3.0-litarskim V-6 sa 349 konjskih snaga i zamenio prethodni kompresor. Na nesreću, automatski menjač sa osam brzina je sada podrazumevani prenos kod S4, a nije dostupna ručna opcija. Model 2020. godine doneo je osveženje u liniji A4 sa tipičnim kozmetičkim promenama, ali istim osnovnim pogonskim sistemima.

Posetite našu prodavnicu auto delova za Audi program