CItroen C4: Istorija, razvoj, specifikacije

on
Categories: Citroen, Vesti iz auto industrije
citroen c4 srbija, citroen c4

C4 se pojavio 2004. godine kao naslednik Xsare

Citroen C4 se pojavio 2004. godine kao naslednik modela  Xsara. Trenutno je u proizvodnji druga generacija. Od 2010. godine kada počinje da se proizvodi druga generacija, prestaje se sa proizvodnjom C4 kupea, koji je zamenjen sa premijum modelom DS4. 2005. godine je osvojio drugo mesto u izboru evropskog automobila godine.

Citroen C4 je prvi automobil koji je pokazao da je Citroen ponovo otkrio svoj talent za inovativan dizajn. Citroen C4 je nepogrešiv – kako spolja tako i iznutra zahvaljujući nekim jedinstvenim dizajnerskim karakteristikama. Citroen je veoma udoban i dobro upija neravnine, ali nažalost Citroen C4 je zakazao u nekim ključnim oblastima. Kvalitet enterijera je loš. Obnovljen je u septembru 2008. godine sa novom haubom i farovima, a poboljšana je i unutrašnjost.

CITROEN C4 DELOVI U NAŠOJ PONUDI

Jedinstveni i smeli dizajn, odlični dizel motori i poboljšani kvalitet u poređenju sa prethodnicima. Prosečan prtljažnik, malo lošija komandna pozicija i mnoštvo mehaničkih rešenja poput Peugeota ​​308.

Dostupan je u verziji kupea sa troja vrata, hečbeku sa pet vrata, limuzini sa četiri vrata i MPV-u sa pet vrata (monovolumen).

Najveća prednost Citroen C4 prve generacije je njegov stil i spoljna unutrašnjost. Najuočljiviji je i najtipičniji fiksni središnji deo volana, sa samo pokretnim prstenom.

Kompakt sa pet vrata izgleda elegantno i svečano, varijanta kupea sa troja vrata ima povećanu dinamiku. Citreon C4 sa pet vrata funkcionalniji je i više odgovara ulozi porodičnog automobila. Tačno je da je njegov prtljažnik nešto veći (3 vrata 314l, 5 vrata 320l), ali drugom paru vrata je vrlo lak pristup zadnjim sedištima. 

CITROEN DELOVI U NAŠOJ PONUDI

Bez obzira na verziju Citroena C4, nema dovoljno prostora iznad glava ljudi koji sede u drugom redu sedišta. Ali ponovno učitavanje „kontrolnih ploča“ na kontrolnu tablu i specifičan dizajn volana (u centru nepokretni) mogu kod nekih probuditi pomešana osećanja. Voziti Citroen C4 je pravo zadovoljstvo. Automobil ima dobro podešenu šasiju i precizno upravljanje. Takođe pruža dobru udobnost. Paleta motora je nekoliko uspešnih motora koji ne donose puno problema. Održavanje C4 zbog održavanja nije posebno skupo, ali broj manjih kvarova može povećati operativne troškove. Dakle, ovaj model treba izuzetno pažljivo proveriti pre kupovine.

DELOVI ZA CITROEN C4 U NAŠOJ PONUDI

Kada je lansiran u jesen 2004. godine, Citroen C4 je izazvao veliku pometnju u automobilskom svetu. Hrabri dizajn vodećih ljudi francuskog proizvođača bio je, na čudesno čudo, u velikoj meri pohvaljen, mada se ništa slično nije moglo videti. Ne mislite da radikalni i pametni dizajn završava spolja. A enterijer se razlikuje od konkurencije. Tako će nekima biti vrlo čudno imati multifunkcionalne instrumente na tabli. Najradikalnije je što je centar volana fiksiran, pa će vam trebati određeni period prilagođavanja ovoj novini. Citroen C4 je sjajan u zavojima, ali ogibljenje je mnogo tvrđe od onoga što smo navikli da vozimo od ovog francuskog giganta. Sigurnosne opreme ima na pretek, i dobro je prošla uz testove sudara. Postoji mnogo nivoa opreme.

Kupovinu podstiče zanimljiva silueta, koja nije toliko smela kao u dizajnu Citroena 80-ih, ali se ističe. Postoje dva stila karoserije – 3d i 5D. Prednji deo karoserije obe verzije su gotovo identični, ali zadnji automobili su dva različita sveta. Za model sa 3 vrata nalazimo maštovito dizajniran prtljažnik sa prepoznatljivim slomljenim staklom oštrog ugla. Verzija sa kugličnim kućištem sa 5 vrata sličnom manjem modelu – Citroen C3.

AUTO DELOVI CITROEN U NAŠEM ASORTIMANU…

Krajem 2008. godine napravljen je restajling Citroena C4 koje je uključivalo revidirani branik i masku. Takođe je i izmeštena registraciju, dajući mu „sportskiji, dinamičniji izgled“. Tokom restilinga 2008. godine, dužina karoserije se povećala za oko petnaest milimetara i sada iznosi 4275 mm (limuzina) i 4288 mm (kupe). Međutim, to se postiže samo nauštrb novog oblika branika, tako da to ne utiče na milimetar niti na organizaciju ili unutrašnji prostor.

Citroen C4 dostiže maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu sudara za sigurnost putnika. U obe verzije Citroena C4, ovjes točkova ne samo da osigurava dobar kontakt na putu i ​​stabilnost vozila, već i efikasno upravlja neravninama, radi relativno tiho.